Campari z odświeżoną etykietą

Autor: pr 15 kwietnia 2016 10:10

Wprowadzenie nowej etykiety podkreśla włoskie pochodzenie Campari. Umacnia też status tej jednej z najpopularniejszych marek alkoholowych.

Nowa etykieta została po raz pierwszy zaprezentowana w Kalendarzu Campari na 2016 r., którego twarzą jest amerykańska aktorka Kate Hudson. Nowy wizerunek aperitifu jest hołdem dla dziedzictwa marki, jednocześnie stanowiąc uosobienie jej eleganckiego stylu. Etykieta uległa istotnym zmianom łączącym przeszłość marki z jej teraźniejszością. Wyraźnie wyeksponowany złotym kolorem oraz intensywną czerwienią na szyjce i zakrętce butelki został Mediolan - miejsce powstania pochodzenia Campari i uosobienie włoskiego stylu życia. Czerpiąca z autentycznego, historycznego dziedzictwa marki, zmieniona została też kolorystyka tła etykiety, odwołująca teraz się do jej pierwszych butelek. Dodatkowo, wyeksponowano nazwisko Davide Campariego, syna i następcy założyciela marki, Gaspare Campariego, który po przejęciu sterów w firmie w 1888 roku zarejestrował markę Campari Bitter i z cenionego lokalnie aperitifu stworzył uwielbianą i szanowaną na całym świecie markę.

Nowa, zmieniona etykieta potwierdza globalny status marki Campari, od 150 lat niedoścignionego wzoru dla aperitifów. Celebrując unikalny, złożony smak Campari, ceniony przez barmanów na całym świecie, nowa etykieta wyraża dumę z włoskich korzeni.

Campari z nową etykietą dostępne jest w butelkach o pojemnościach: 500ml i 700ml.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.