Carlsberg chce zyskać na rosnącym trendzie spożycia piw smakowych

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2014 16:59

Carlsberg Polska wprowadzi do sprzedaży 10 marca trzy nowe warianty piw smakowych. Szykuje też nowości dla sektora HoReCa - zapowiada Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska.

- Wprowadzimy do sprzedaży jeszcze przed sezonem, czyli 10 marca Somersby Blackberry, Okocim Radler Grejpfrut oraz Carlsberg Citrus. Spodziewamy się dalszego wzrostu sprzedaży naszej globalnej marki Somersby, która w ubiegłym roku wzrosła o ok. 42 proc. - mówi Bławat.
- Przygotowujemy również coś dla segmentu HoReCa w tym roku, ale na razie za wcześnie na szczegóły. Coś więcej będziemy mogli powiedzieć pod koniec kwietnia - dodaje.
W ubiegłym roku Carlsberg Polska wprowadził do sprzedaży w lokalach gastronomicznych piwo Grimbergen, które jest sprzedawane tylko w kanale HoReCa, a nie jest sprzedawane w detalu. Obecnie piwo Grimbergen jest sprzedawane do około 70 lokali, ale Carlsberg Polska zapowiada, że w tym roku pojawi się też w kolejnych pubach i restauracjach.
Carlsberg Polska zwiększył w 2013 roku udziały w rynku piwa wolumenowo do ok. 20 proc. z 18,5 proc. w 2012 roku, a wartościowo do 19,4 proc. z 17,8 proc. Carlsberg Polska wyprodukował w 2013 roku ok. 7 milionów hektolitrów piwa.
Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu. Od roku 2012 do portfolio Carlsberg Polska dołączyły nowe marki, tj. Grimbergen, piwa sezonowe Okocim oraz Okocim Radler.
W 2013 roku rynek piwa w Polsce spadł o 2,0 proc. do 37,2 miliona hektolitrów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.