Carrefour chce odświeżyć format hipermarketowy na rodzimym rynku

Autor: dlahandlu.pl 5 czerwca 2018 10:46

Sieć Carrefour chce na rodzimym rynku odświeżyć format hipermarketów. Sklepy mają zostać zmniejszone o około 5 proc., a wygospodarowana powierzchnia ma być wykorzystana na utworzenie działów sprzedaży produktów nieżywnościowych lub na wynajem dla marek zewnętrznych - powiedział Alain Rabec, szef hipermarketów Carrefour we Francji, w wywiadzie dla krajowej gazety Le Figaro - informuje IGD Retail Analysis.

Firma może także otwierać na tej powierzchni strefy bio (organiczne), piekarnie i sklepy mięsne.

Jak powiedział Alain Rabec, Carrefour zamierza zaadaptować 5 proc. powierzchni sprzedaży w swoich hipermarketach, czyli około 100 000 mkw. Wygospodarowana przestrzeń zostanie zastosowana do nowych działów. Jednym z nich jest dział outletowy dla odzieży, elektroniki i innych produktów nieżywnościowych, przy czym 12 hipermarketów ma być wyposażonych w strefę outletową do końca 2018 r. Carrefour chce także wydzielić przestrzeń dla marek zewnętrznych. Na przykład, 1000 mkw. hipermarketu może zostać udostępnione dla hurtowni Promocash.

Plany Carrefoura wpisują się w ogłoszona przez detalistę w styczniu tego roku strategię ”Carrefour 2022”, która zakłada m.in. zwiększenie atrakcyjności hipermarketów. W ramach planu, Carrefour chce pozyskać we Francji milion nowych konsumentów, kupujących świeżą żywność, a także osiągnąć 5 mld euro ze sprzedaży żywności organicznej w 2022 r .

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8658

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.