Carrefour chce przyciągnąć do swoich sklepów 200 tys. nowych klientów dziennie

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2013 13:05

Pomimo spowolnienia gospdarczego Carrefour jest zadwolony z wyników osiągniętych w 2012 roku. - Pomimo, że nie otworzyliśmy żadnego hipermarketu na przestrzeni ostatniego roku nasze wyniki są na stabilnym poziomie, lepszym niż wyniki innych sieci hipermarketów - deklaruje Jean Anthoine, prezes sieci Carrefour. Firma w 2013 roku zamierza wprowadzić politykę dywersyfikacji asortymentu i cen w zależności od lokalizacji konkretnej placówki. Ma to pozwolić przyciągnąć do sklepów kolejne 200 tys. nowych klientów dziennie. Obecnie 550 sklepów Carrefour codziennie odwiedzanych jest przez ponad 800 tys. klientów.

Firma planuje kontynuację agresywnej polityki cenowej, kładąc szczególny nacisk na atrakcyjną cenowo i jakościowo ofertę produktów świeżych - owoców, warzyw i mięsa. 

- Wiemy, że każdy klient jest inny. Dostosowujemy do klienta ofertę sklepów w każdej miejscowości i dzielnicy Polski, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby - mówi o nowej strategii Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska. Zgodnie z nową strategią pomimo działania pod wspólnym szyldem sklepy sieci będą różniły zarówno ceny, jak i asortyment. - Sklepy zlokalizowane np. w Arkadii czy Galerii Mokotów będą miały inną wizualizację oraz wyższy udział produktów premium, bo w tych placówkach zakupy robią zamożniejsi klienci. Z kolei w markecie Warszawa Wileńska czy na Bemowie wzrośnie udział produktów dostępnych cenowo, od regionalnych dostawców. Inne będą też ceny i wystrój sklepów. Jest to odpowiedź sieci na realnie gorszą sytuację gospodarczą i spadek optymizmu wśród konsumentów, który przekłada się na mniejszą siłę nabywczą i mniejszą skłonność do wydawania pieniędzy. Jest to możliwe dzięki zdecentralizowaniu podejmowania decyzji w naszych sklepach - deklaruje prezes sieci. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.