Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour chce sprzedawać wyroby ze swojej wędzarni we wszystkich super i hipermarketach

Autor: portalspozywczy.pl 24 lutego 2015 19:37

Produkty świeże są jednym z głównych filarów strategii asortymentowej Carrefour w Polsce. - To pokazują inwestycje, które poczyniliśmy w ostatnich latach rozwijając koncept „Targu Świeżości", a także ofertę warzyw, owoców, nabiału, serów, ryb, wędlin czy świeżych mięs - mówi w rozmowie z serwisem Patrick Dumont, dyrektor handlowy produktów świeżych Carrefour Polska.

Zdaniem przedstawicela sieci Carrefour tylko szeroka oferta, najświeższych i najlepszych jakościowo produktów, dostępnych o każdej porze dnia, jest w stanie skutecznie przyciągnąć klienta i zachęcić go do tego, aby częściej wracał do sklepów na zakupy.

- Jednocześnie jesteśmy świadomi tego, że ważna dla klienta jest także relacja ceny do jakości. Dlatego oferujemy całe spektrum produktów od najtańszych, sprzedawanych pod marką własną Carrefour, przez asortyment ze średniej półki, aż po produkty premium - wyjaśnia Patrick Dumont.

Według dyrektora francuskiej sieci dzisiaj polski klient poszukuje produktów smacznych i wysokiej jakości. Dlatego firma rozwija w Polsce m.in. koncept własnych wędzarni Carrefour, które oferują wędliny tradycyjne, produkowane na miejscu w sklepie.

- Chciałbym, aby produkty z naszych wędzarni były oferowane we wszystkich super- i hipermarketach sieci Carrefour w Polsce. Polacy lubią wędliny, więc ten projekt jest dla nas priorytetowy. W przyszłości będziemy chcieli wprowadzać także kolejne projekty i zagospodarowywać kolejne nisze rynkowe - zdradza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Patrick Dumont.

W tym roku Carrefour postawił na rozwój linii produktów naturalnych pod marką „Jakość z Natury Carrefour". - Projekt będzie systematycznie rozszerzany o kolejne grupy produktów, w pierwszej kolejności o te, które Polacy kupują najczęściej, czyli warzywa i owoce, pieczywo, ryby, świeże mięso oraz wędliny, w tym kiełbasy i szynki, sery i inne przetwory mleczne - wylicza przedstawicel sieci Carrefour.

I dodaje: - Obecnie, największym hitem wśród produktów „Jakość z Natury" jest wprowadzony do oferty na początku stycznia br. kurczak z chowu wybiegowego. 

Jak zapewnia Patrick Dumont oferta produktów świeżych w Carrefour będzie rozwijana nie tylko w hiper- i supermarketach, ale także w małych sklepach franczyzowych - Carrefour Express. - Oczywiście ze względu na ograniczoną powierzchnię mniejszych sklepów, oferta będzie dokładnie wyselekcjonowana i dobrana pod kątem potrzeb klientów konkretnej lokalizacji - mówi Dumont.

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 700 sklepów w różnych formatach: są to hiper- i supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.