Carrefour chce umocnić pozycję na rynku supermarketów

www.portalspozywczy.pl 9 stycznia 2015 16:48

- Od początku 2014 roku bardzo mocno pracujemy nad formatem supermarketów. W tym celu powołaliśmy specjalną ekipę, która opracowała nowe modele i wdraża je obecnie w kilkunastu sklepach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska.

Szef sieci tłumaczy, że nowe podejście do formatu supermarketowego jest kompleksowe. Carrefour pracuje nie tylko nad ofertą i cenami, lecz również m.in. nad obsługą oraz usługami dodatkowymi. Jednym z przykładów supermarketu po liftingu jest placówka Carrefour przy ul. Sierpińskiego w Warszawie.

- Naszym zdaniem supermarkety mają ciągle znaczne możliwości rozwoju. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że znacznie większy potencjał mają sklepy convenience, jednak supermarkety otwierane w atrakcyjnych, dobrze dobranych lokalizacjach mają szanse na dalszą ekspansję. Carrefour jest bardzo poważnym graczem na polskim rynku supermarketów i tę pozycję chcemy wzmacniać otwierając kolejne tego typu sklepy - zapewnia Guillaume de Colonges.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6447

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.