Carrefour chce zrobić ze zdrowej żywności swój największy atut

Autor: dlahandlu.pl 16 stycznia 2017 11:58

W styczniu 2017 r. do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafił wyjątkowy katalog. Publikacja zawiera nie tylko ofertę produktów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, ale także porady dyplomowanego dietetyka oraz zdrowe inspiracje dla całej rodziny. Specjalnie oznaczone produkty ze „Zdrowej Półki Carrefour”, objęte są gwarancją najniższej ceny. Klient, który kupi dany towar w innym sklepie taniej, otrzyma zwrot podwójnej różnicy w cenie.

Nowy katalog „Dowiedz się, jak smakuje zdrowie” oraz szeroka gama produktów ze „Zdrowej Półki Carrefour” stanowią kontynuację działań sieci w zakresie promocji zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. W ciągu ostatnich lat zmieniły się preferencje zakupowe Polaków, coraz częściej chcą oni kupować smaczne i zdrowe produkty żywnościowe. 

- „Zdrowa Półka Carrefour” to specjalnie opracowana dla polskiego klienta oferta kilkuset produktów, skierowana do wszystkich, którzy prowadzą zdrowy styl życia i chcą jeść smacznie, zdrowo i… NIEDROGO. Otrzymały one gwarancję najniższej ceny, dzięki czemu może sobie na nie pozwolić statystyczna polska rodzina. Warto podkreślić, że Carrefour zwraca podwójną różnicę w cenie klientom, którzy kupią produkt objęty gwarancją najniższej ceny w sklepie naszej konkurencji – mówi Thierry Etchemendigaray, dyrektor handlowy Carrefour Polska.

W nowym katalogu Carrefour „Dowiedz się, jak smakuje zdrowie” klienci znajdą informacje na temat produktów dietetycznych i dla diabetyków, żywności bogatej w składniki odżywcze, bio, eko, bez laktozy i glutenu. 

Katalog „Dowiedz się, jak smakuje zdrowie” ma także aspekt edukacyjny. Klienci Carrefour znajdą w nim porady doświadczonej dietetyczki Aleksandry Kilen-Zasiecznej, absolwentki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz SGGW w Warszawie. 

Carrefour Polska nie tylko znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów związanych ze zdrowym odżywianiem, sieć prowadzi także liczne działania edukacyjne. Jednym z jej priorytetów jest realizacja kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest m.in. promocja zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2017-01-16 16:03:47

    Dobry żart przecież ta sieć nie przestrzega HACCAP-u czy dobrych praktyk.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.