Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour do końca roku przejrzy portfolio marek własnych

Autor: www.dlahandlu.pl 17 maja 2013 12:59

Carrefour wykorzysta najnowsze badanie etnograficzne (przygotowane przez UW na zlecenie sieci) w celu optymalizacji asortymentu marek własnych. Sieć prowadzi proces rewitalizacji, który ma się zakończyć pod koniec tego roku. Jego celem jest krytyczna ocena jakościowa wszystkich marek własnych Carrefoura w kategorii żywność.

Sieć angażuje w tym celu kilka tysięcy rodzin pytając ich o smak potraw i ich upodobania. Carrefour według wcześniejszych zapowiedzi rezygnuje z marki Discount, a zostawi jedynie markę opatrzoną logo sieci. Procesowi zostanie poddanych od 800 do 1500 marek własnych sprzedawanych w hipermarketach. Ambicją sieci jest wykreowanie takiej jakości produktów, jaką  mają liderzy w danej kategorii asortymentowej. Firma stawia głównie na produkty bazowe jak kasza, makarony, mleko.

Czytaj również: Carrefour chce inwestować w badania etnograficzne, by lepiej poznać zachowania konsumenckie

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.