Carrefour i Google rozpoczynają współpracę w Polsce. Sieć liczy na wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2019 12:41

Carrefour i Google rozpoczynają współpracę w Polsce. Sieć liczy na wzrost sprzedaży Fot. materiały prasowe Carrefour

Zwiększenie sprzedaży i oddziaływania marki w Internecie, rozwój technologii mobilnych, a także wprowadzenie kolejnych innowacyjnych rozwiązań omnikanałowych – takich efektów spodziewa się Carrefour wdrożeniu w Polsce współpracy z Google.

Jak tłumaczy Carrefour, sieć chce stworzyć dla klientów wzorowe środowisko omnikanałowe, a także dąży do bycia liderem w zakresie innowacji oraz sprzedaży żywności przez Internet. - W dniu dzisiejszym, zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku, przenosząc globalne porozumienie Carrefour i Google, na poziom lokalny - powiedział Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska. - Łączymy siły i nasze know-how, zarówno w obszarze digitalu, jak również handlu detalicznego, aby zrewolucjonizować polski rynek w 3 wymiarach: handlu internetowego, mobilnego oraz, aby wzmocnić pozycję naszej marki w Internecie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści nie tylko polskim klientom, ale także całemu rynkowi detalicznemu w Polsce - dodał Rabatel.

Współpraca między Carrefour i Google na polskim rynku będzie koncentrowała się na trzech filarach, ustanowionych na podstawie celów biznesowych Carrefour: 1) zwiększeniu zakupów i portfela mobilnych klientów Carrefour; 2) wsparciu sieci w staniu się ulubionym i preferowanym e-detalistą w Polsce, m.in. poprzez zautomatyzowaną komunikacji czy nowe rozwiązania technologiczne; 3) digitalizację i zmaksymalizowanie oddziaływania marki Carrefour w Internecie.

W ramach partnerstwa, Google udostępni sieci swój know-how oraz unikalne narzędzia w zakresie cyfryzacji, nowych technologii i sztucznej inteligencji, a Carrefour podzieli się swoim doświadczenie w zakresie produktów, zarządzania sklepami tradycyjnymi i internetowymi oraz danymi pochodzącymi z kanałów online i mobilnych.

Google będzie również wspierać Carrefour w zakresie szkoleń i warsztatów dla pracowników sieci, rozwijając ich kluczowe kompetencje digitalowe oraz pomagając w szybszym zaadaptowaniu się do zmian w ramach transformacji cyfrowej sieci.

Globalne partnerstwo między Grupą Carrefour i Google zostało nawiązane w czerwcu ubiegłego roku. W jego ramach firmy zobowiązały się współpracować w 3 obszarach: 1) obecności Carrefour na nowej stronie internetowej Google oraz w ramach Asystenta Google we Francji, 2) stworzenia laboratorium innowacji Carrefour i Google oraz 3) przyspieszenie digitalizacji całej Grupy Carrefour.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6540
Ilość aktualnych ofert: 272761

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.