Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour i Lukoil poszerzają współpracę, na stacjach już 22 sklepy franczyzowe

Autor: www.dlahandlu.pl 25 października 2013 11:26

Carrefour i Lukoil poszerzają współpracę, na stacjach już 22 sklepy franczyzowe

Carrefour Polska i Lukoil Polska rozwijają partnerstwo, w wyniku którego klienci stacji mogą korzystać już z 22 sklepów franczyzowych Carrefour Express na stacjach paliw. Nowoczesne obiekty należące do koncernu zyskały nowy atut - szeroki asortyment, w którym pojawiły się między innymi warzywa i owoce, nabiał oraz inne produkty świeże. Partnerzy wspólnie przygotowali innowacyjny koncept sklepu dla stacji paliw. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem sklepy Carrefour docelowo znajdą się na wszystkich stacjach Lukoil (obecnie 115 stacji paliw.)

Carrefour Express na stacjach LUKOIL łączy największe atuty sklepu osiedlowego i sklepu na stacji paliw. To pierwsze placówki handlowe na stacjach paliw w Polsce, w których znajdziemy tak szeroki wybór produktów świeżych - zarówno warzyw i owoców, jak i pieczywa czy wędlin. Nie zrezygnowano przy tym z asortymentu charakterystycznego dla sklepów na stacjach paliw, dzięki czemu klienci nadal mają możliwość zakupu produktów auto-moto, a w trakcie długiej podróży mogą posilić się kawą lub hot dogiem.

Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania sklepy Carrefour Express na stacjach LUKOIL odpowiadają na potrzeby nie tylko klientów zmotoryzowanych, lecz także okolicznych mieszkańców, którzy mogą traktować te obiekty handlowe jak osiedlowy market czynny 24 godziny na dobę, przez cały rok. Produkty oferowane są w rozsądnych cenach, co jest dodatkowym atutem dla klientów.
Strefa Drive to specjalna część przy wejściu, w której oferowane są produkty w opakowaniach zbiorczych - np. woda w zgrzewkach czy inne napoje w wielopakach.

Ponadto sklepy Carrefour Express na stacjach paliw LUKOIL dostosowywane są do lokalnych warunków, aby jak najlepiej spełniać wymagania klientów. Dlatego oferowany asortyment zależny jest od lokalizacji: w sklepach znajdujących się w miastach, blisko osiedli dostosowany jest do codziennych zakupów; w sklepach przy trasach przejazdowych - asortyment jest odpowiednio zmieniony.

- Koncept Carrefour Express dedykowany stacjom benzynowym stawia w centrum zainteresowania potrzeby klienta - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska. - Dlatego zaproponowaliśmy szereg rozwiązań, które na te potrzeby odpowiadają. Oprócz tradycyjnej dla takich sklepów oferty, nasze sklepy wyróżnia oferta produktów świeżych oraz strefa Drive. Koncept przygotowany został do różnych typów lokalizacji. - Naszym celem jest sprostanie oczekiwaniom klientów oraz stworzenie przyjaznego miejsca, w którym każdy chętnie dokona zakupów - powiedział Piotr Żuromski, dyrektor sprzedaży Lukoil Polska.

Do tej pory otwarto już 22 sklepy Carrefour Express na stacjach paliw Lukoil. Wszystkie placówki czynne są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Sklepy funkcjonują na terenie kilku województw, a w samej Warszawie uruchomiono już 6 placówek. Innowacyjny koncept cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Carrefour Polska i Lukoil Polska planują dalszą współpracę.

Lukoil jest jedną z czołowych spółek zajmujących się wydobyciem i przetwarzaniem ropy naftowej oraz gazu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,12

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.