Carrefour kontynuuje ofensywę promocyjną - blisko 300 produktów w promocji 1+1

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2016 16:29

18 maja w Carrefour rusza drugi etap wielkiej akcji promocyjnej „1+1”, która dostępna jest w sieci od początku maja. Tym razem odwiedzający sklepy francuskiej sieci skorzystać mogą z oferty „Kup jeden i weź drugi za 50 proc”. Promocja obejmować będzie asortyment łącznie kilkuset artykułów spożywczych oraz przemysłowych.

Promocja „1+drugi za 50%” jest drugą częścią strategii promocyjnej, przygotowanej przez Carrefour w maju 2016 r. Klient kupując produkt objęty promocją, drugi taki sam otrzymuje za połowę jego właściwej ceny. Akcja potrwa do 30 maja i umożliwia nabycie prawie 300 artykułów w atrakcyjnych cenach. Wśród asortymentu promocyjnego konsumenci znajdą produkty spożywcze, takie jak nabiał, wędliny, napoje, a także artykuły przemysłowe np. kosmetyki czy detergenty.

- Akcja promocyjna 1+1 to jedna z największych w tym roku promocji produktowych oferowana przez sieć Carrefour. Odpowiadając na ogromne zainteresowanie tą akcją w latach ubiegłych, tegoroczna promocja została przedstawiona w dwóch odsłonach, a jej asortyment rozszerzony łącznie do ponad 500 produktów - mówi Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych – Każda z odsłon promocji „1+1” komunikowana jest ciekawymi spotami reklamowymi z udziałem Napoleona, które zachęcać mają do zapoznania się z ofertą promocyjną sklepów Carrefour. Są one uzupełnieniem wcześniej prezentowanych wartości istotnych dla marki, takich jak: jakość, zdrowie czy świeżość- dodał Marcin Olech.

Przeczytaj także:

Tegoroczna akcja promocyjna „1+1” obejmuje swoim zasięgiem znacznie więcej produktów niż w latach ubiegłych. Większy asortyment promocyjny ma zachęcić konsumentów do poznania bogatej i różnorodnej gamy produktów dostępnych w sieci Carrefour.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.