Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour modernizuje swoje centra handlowe

www.portalspozywczy.pl 15 lipca 2013 21:07

Carrefour modernizuje swoje centra handlowe

Sieć Carrefour prowadzi gruntowną modernizację i rekomercjalizację w kilkunastu swoich centrach handlowych w Polsce.

- Proces rekomercjalizacji obiektów handlowych jest działaniem długofalowym, poprzedzonym wnikliwą analizą rynku oraz osadzonym w przyjętej przez daną firmę strategii biznesowej. Jest też profilowany pod konkretną nieruchomość zarówno pod względem możliwości wynikających z jej architektury - ilość wolnych lokali, możliwość połączenia lub modyfikacji powierzchni handlowych czy ewentualna rozbudowa obiektu - jak również z prognozowanego catchmentu - komentuje planowane zmiany w obiektach sieci Dorota Wojciechowska, manager ds. komunikacji centrów handlowych Carrefour Polska
Jak dodaje, Carrefour Polska widząc potencjał posiadanych centrów handlowych drugiej generacji, podjął w 2012 roku, decyzję o ich rekomercjalizacji oraz częściowej lub całkowitej modernizacji. - Proces ten prowadzony jest oddzielnie dla każdego obiektu. Celem nadrzędnym rekomercjalizacji centrów handlowych Carrefour, nie jest jedynie podwyższenie wskaźnika ich odwieczności, ale również podniesienie wartości samego obiektu i tym samym jego repozycjonowanie. Nasze centra handlowe, dzięki sile marki, jaką jest Carrefour, posiadają stabilne wskaźniki odwiedzlaności , które dodatkowo korelują z wysokością obrotów - wyjaśnia Dorota Wojciechowska.
Prowadzona przez Carrefour Polska podstawowa modernizacja obejmuje przeważnie takie strefy jak: identyfikację wizualną wewnątrz i na zewnątrz obiektu, wystrój wnętrza, a więc ujednolicenie kolorystyki, nowy system oświetleniowy, a także wymianę małej architektury.
- Istotne jest dla nas również odpowiedniego zagospodarowanie przestrzeni wspólnych i wprowadzenia na nich stref wypoczynki oraz relaksu. Duży nacisk kładziemy również na przystawanie obiektu dla rodzin z małymi dziećmi, miedzy innymi poprzez wydzielenie specjalnie oznakowanych stref parkingowych. Prace te prowadzone są kompleksowo pod nadzorem specjalistów od projektowania wnętrz komercyjnych, co gwarantuje połączenie estetyki z funkcjonalnością. Taki zakres prac został zrealizowany miedzy innymi w CH Zielone Wzgórze w Białymstoku. W obiekcie tym zakończono tym samym pierwszy etap prac, a kolejny związany z modernizacją powierzchni zajmowanej przez hipermarket Carrefour, planowany jest na 4 kwartał tego roku - wylicza przedstawicielka sieci Carrefour.

Obiekty , w których również przeprowadzono prace modernizacyjne to Galeria Zdrój oraz Galeria Słowiańska.
- Bardziej rozbudowane prace, obejmujące zmiany elewacji oraz układu wewnętrznego budynku, co spowoduje m.in. powstanie nowych powierzchni najmu, planowane są w CH Morena w Gdańsku. Obiekt ten zostanie poddany gruntownemu remodelingowi, dzięki czemu całkowicie zmieni swoje oblicze - wyjaśnia Dorota Wojciechowska.
Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w 20 obiektach na terenie całego kraju. Pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek w tym: hiper- i supermarkety, centra handlowe, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,21

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.