Carrefour: Na inwestycje w 2016 roku przeznaczymy ok. 260 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2016 13:27

Carrefour: Na inwestycje w 2016 roku przeznaczymy ok. 260 mln zł fot. shutterstock

Guillaume de Colonges, prezes sieci Carrefour zapowiedział, że sieć na inwestycje w 2016 roku przeznaczy podobną kwotę jak w roku 2015 - ok. 260 mln zł. Środki zostaną przeznaczone zarówno na otwarcia nowych sklepów, remodeling jak i modernizację istniejących placówek.

W 2016 roku firma zamierza otworzyć 2 hipermarkety (w Poznaniu oraz w Wołominie), 10 supermarketów oraz ok. 120-150 sklepów osiedlowych. Jednocześnie sieć przeprowadziła modernizację 15 istniejących hipermarketów, 50 supermarketów oraz 9 centrów handlowych, a także 3 konceptów franczyzowych. W 2015 firma przejęła sieć 38 sklepów Galerie Alkoholi. W 2015 roku na półkach sklepów przybyło 2 tys. nowych produktów, w tym lokalnych i prozdrowotnych, zaś cała oferta handlowa Carrefour obejmuje obecnie ponad 50 tys. produktów. Firma wprowadziłą nowe koncepty handlowe, takie jak: Smacznie (strefa produktów pierwszej potrzeby oraz jedzenia na wynos) oraz Źródło zdrowia (dermokosmetyki oraz leki bez recepty i suplementy). Spółka kontynuowała także rozwój wcześniejszych wdrożeń, np. konceptu Naszej Wędzarni, której produkty w 2015 roku zaczęły być oferowane w mniejszych sklepach należących do sieci. Zmianom w ofercie towarzyszyły też nowe rozwiązania w organizacji sklepów, takie jak Jedna Kolejka, Kasy Rodzinne czy programy lojalnościowe, np. Karta Dużej Rodziny czy Karta Seniora.

Prezes Guillaume de Colonges stwierdził, że w 2016 rok spogląda z optymizmem ze względu na prognozowany wzrost gospodarczy w Polsce, osłabienie skali deflacji, która w 2015 roku wyniosła 1,8 proc., pozytywny wpływ programu 500+ na zwiększenie wydatków konsumpcyjnych rodzin z dziećmi oraz strategię sieci Carrefour, która koncentruje się na ofercie jakościowej, z szeroką dostępnością produktów lokalnych, regionalnych, prozdrowotnych oraz zapewnianiu niskich cen.

Prezes prognozuje, że wzrost sprzedaży LfL powinien utrzymać się na poziomie 0,25 - 0,3 proc., podobnie jak w 2015 roku.

Carrefour 2015 rok zakończył liczbą 813 sklepów i sprzedażą na poziomie 8,895 mld zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,13

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.