Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour otworzył supermarket premium w Warszawie (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2016 11:53

Carrefour otworzył supermarket premium w Warszawie (galeria) Zmodernizowany supermarket premium zlokalizowany jest na warszawskiej Białołęce, fot. Carrefour Polska

Carrefour wdrożył innowacyjny koncept sklepu na polskim rynku. Zmodernizowany supermarket premium, zlokalizowany na warszawskiej Białołęce, wyróżnia się designerskim wystrojem wnętrza oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie oferty handlowej, marketingu i digitalizacji. Jest to pierwszy sklep sieci w Polsce, w którym klienci mogą skorzystać, m.in. z oferty dojrzewalni wołowiny czy dedykowanej akcji marketingowej „Zyskuj na okrągło”.

Supermarket w nowej odsłonie mieści się w Warszawie przy ul. Światowida i jest pierwszym sklepem premium otwartym przez Carrefour w segmencie supermarketów. Zmiany wizerunkowe i jakościowe wdrożone w warszawskim sklepie obrazują kierunek, w którym Carrefour chce podążać na polskim rynku, oferując klientom nowe koncepty sklepów oraz nowoczesne rozwiązania w każdym aspekcie doświadczeń zakupowych klienta.

Supermarket Carrefour Białołęka to sklep o powierzchni 2020 mkw., z szerokimi alejkami i czytelnie oznaczonymi działami. Dzięki zastosowaniu niskich regałów w centralnej części sali sprzedaży, klienci bardziej intuicyjnie poruszają się po sklepie i łatwiej odnajdują poszukiwane produkty. Dzięki temu zabiegowi sklep stał się również bardziej przestronny.

W sklepie znajduje się m.in. dojrzewalnia wołowiny oraz wędzarnia wędlin, w których „na oczach klientów” powstają najwyższej jakości wyroby premium, a także samoobsługowe urządzenia do wyciskania soków z wybranych owoców. Co więcej, nowy sklep z logo „Market” oferuje znacznie szerszy wybór ryb morskich i atlantyckich, których dostawy odbywają się 3 razy w tygodniu, a także jako pierwszy wprowadził idee dopasowania produktowego końcówek regałów, dzięki którym klienci intuicyjnie sięgają po uzupełniające się produkty, jak np. makaron i sos, czy mleko i płatki śniadaniowe.

W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania alergików oraz klientów preferujących zdrową żywność, w stałej ofercie supermarketu na Białołęce znalazła się również gama warzyw i owoców bio, a także produktów ekologicznych, sojowych, bezglutenowych oraz dla diabetyków. Sklep udostępnił również szeroki wybór produktów Kuchni Świata, w tym nowej oferty wyrobów amerykańskich, a także rozszerzony asortyment produktów francuskich Reflets de France oraz włoskich pod marką Terre d’Italia. Na uwagę zasługuje również stała oferta produktów na wagę, w której znalazły się nie tylko makarony, cukierki i ciastka, ale także np. karma dla psów i kotów czy kawa.

Nowością, wprowadzoną w supermarkecie Carrefour na Białołęce, jest również akcja promocyjna „Zyskuj na okrągło”, w której sieć oferuje gwarancję „okrągłej ceny” na wybrane popularne produkty. Dzięki tej akcji klient ma pewność, że zawsze, kiedy przyjdzie do sklepu np. po mleko wybranej marki, nabędzie je w okrągłej cenie 2 zł. W promocji znajduje się łącznie kilkadziesiąt produktów z różnych kategorii.

Supermarket na Białołęce wdrożył również pewne rozwiązania z zakresu digitalizacji. W sklepie całą komunikację POS przy kasach zastąpiono ekranami, dzięki którym wszystkie najważniejsze dla klienta informacje znajdują się w jednym miejscu i podane są w formie krótkich animowanych komunikatów.

Carrefour zarządza obecnie w Polsce ponad 150 supermarketami. W ubiegłym roku sieć zmodernizowała łącznie 50 sklepów oraz otworzyła 2 nowe placówki. W tym roku Carrefour planuje otwarcia nowych sklepów oraz modernizacje kolejnych obiektów w tym formacie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.