Carrefour otworzył w 2016 r. 2 hipermarkety, prowadził modernizacje i rozwijał ofertę

Autor: dlahandlu.pl 24 marca 2017 09:59

W ostatnim roku Carrefour kontynuował dynamikę wzrostu i zmian, wzmacniając swoją pozycję sieci multiformatowej i multikanałowej w Polsce. Sieć otworzyła 2 nowe hipermarkety, 12 supermarketów oraz ponad 100 sklepów osiedlowych.

W ubiegłym roku swoją działalność rozwinął sklep eCarrefour.pl poprzez rozszerzenie liczby produktów w ofercie pozaspożywczej oraz udostępnienie usługi click & collect we wszystkich hipermarketach sieci w Polsce.
Ponadto, jesienią 2016 roku, pl zaoferował swoim klientom w Warszawie i w wybranych podwarszawskich miejscowościach, możliwość zamawiania suchych produktów spożywczych.
Carrefour rozwinął także aplikację Mój Carrefour, której jedną z podstawowych funkcji jest program lojalnościowy. Użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową.

W 2016 roku detalista zmodernizował 18 hipermarketów oraz 15 supermarketów.
Carrefour poddał również renowacji łącznie 7 centrów handlowych. Zyskały one nowy wizerunek, ich wnętrza zostały kompleksowo odnowione, a oferta handlowo-rozrywkowa wzbogacona.
Najważniejszą inwestycją roku była rozbudowa gdańskiej Galerii Morena.

Firma wprowadziła też nowe koncepty handlowe supermarketów w formacie premium oraz urban.
Punkty Market Urban otwierane są w dużych miastach, przy ruchliwych ulicach. Ich oferta jest dostosowana do potrzeb wszystkich, którzy chcą zrobić szybkie zakupy. Supermarkety Premium zlokalizowane są przede wszystkim w galeriach handlowych lub w miejscowościach i dzielnicach, w których klienci poszukują artykułów najwyższej jakości.
Przykładem nowego konceptu hipermarketu jest również sklep w Posnanii, który charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty, w tym bogata oferta lokalnych produktów świeżych, są dopasowane do potrzeb współczesnego konsumenta.
Carrefour otworzył również 8 nowych punktów gastronomicznych „Smacznie”, zlokalizowanych przy wejściach do sklepów.

W minionym roku Carrefour rozbudował ofertę produktów zdrowych, w tym: ekologicznych, dla diabetyków, bezglutenowych, bez laktozy i wegetariańskich. Carrefour powiększył również gamę „Jakość z Natury”. Firma rozszerzyła także swoją ofertę produktów marki własnej premium: Reflets de France, Terra d’Italia oraz De Nuestra Tierra.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.