Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour podąża śladami Almy? Ekspert o szansach formatu premium

www.portalspozywczy.pl 12 sierpnia 2016 13:27

Alma Market zamyka obecnie niektóre swoje placówki, które okazały się nierentowne. Tymczasem Carrefour otworzył w maju i w sierpniu br. dwa supermarkety w formacie premium. Czy w obecnym kształcie handlu detalicznego jest miejsce na formaty premium?

Powstaje pytanie, czy formaty premium to dobry kierunek rozwoju sieci handlowych. Jakie warunki muszą spełniać tego typu formaty, aby przyciągać klientów i generować zyski? A co im zagraża? 

– Rynek retail w Polsce to cały czas rozwój i wzrosty oraz ofensywa różnych graczy. Przykładem takiego poszukiwania rozwoju biznesu jest Carrefour i drugi, po warszawskiej Białołęce, supermarket premium, który niedawno został uruchomiony w Podkowie Leśnej – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. 

Dodaje, że Carrefour to duża sieć, która może pozwolić sobie na eksperymenty, również w takim kierunku. 

– Pytanie tylko, czy jest obecnie miejsce na format sklepu – supermarket, który jest kierowany do osób zamożniejszych. Tutaj trzeba spojrzeć na zmiany, jakie zaszły w polskim społeczeństwie. Czasy, kiedy widok człowieka z reklamówką z Almy mówił nam o jego stanie zamożności, dawno już minęły. To Biedronka i Lidl nauczyły nas, również tych lepiej sytuowanych, że za produkty, także te luksusowe, nie musimy przepłacać – tłumaczy Radosław Kaczmarek. 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • seb. 2016-08-26 02:08:14

    premium ? jakie premium ?

    następuje niezbędny lifting, bo ludzie jeżdżą po świecie, pokolenia się zmieniają i dziadostwo przestaje być powoli akceptowane...

    skoro pan ekspert z awansu społecznego znajduje luskus w Biedronce, za który nie trzeba przepłacać - brawo !

    za jego ekspertyzy też nie trzeba przepłacać - na szczęście !

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.