Carrefour PRO – czy zaczyna się nowa era w historii polskiego handlu? (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 14 grudnia 2017 15:17

Carrefour PRO – czy zaczyna się nowa era w historii polskiego handlu? (galeria) Sklep Carrefour PRO w Atrium Promenada, fot. materiały prasowe

Nowy hipermarket sieci Carrrefour, który ruszył w Warszawie 13 grudnia w warszawskim CH Atrium Promenada, to nie tylko innowacyjne rozwiązania technologiczne, takie jak możliwość kupowania online na terenie sklepu, czy płatności mobilne. Francuski detalista postawił na zupełnie nowe podejście do doświadczenia zakupowego, które ma być przede wszystkim przyjemnością.

Już sama nazwa, Carrefour Pro, kojarzy się z „czymś więcej”. I słusznie. Nowy hipermarket francuskiej sieci wprowadza na polski rynek wiele nowości.

Jedną z najbardziej rzucających się w oczy jest zmiana umiejscowienia kas. W odróżnieniu od innych sklepów spożywczych, w których kasy znajdują się na linii wejścia do sklepu, w Carrefour Pro kasy znajdują się na końcu sklepu, podobnie, jak to jest w lokalach sieci odzieżowych.

- W ramach nowego trendu, który obserwowany jest w sklepach odzieżowych, czy na lotniskach, postanowiliśmy umieścić kasy wewnątrz sklepu, na jego końcu, aby nie tworzyć bariery między klientem a sklepem – tłumaczy Ronan Martin, dyrektor operacyjny Carrefour Polska.

Ponadto, w Carrefour Pro kasy samoobsługowe nie stanowią tylko dodatku do kas tradycyjnych, obsługiwanych przez personel. Liczba obu rodzajów kas jest podobna. Klienci maja możliwość zapłaty za zakupy nie tylko gotówką czy kartą, ale też za pomocą smartfona, poprzez aplikację Mój Carrefour.

Nowy hipermarket przoduje właśnie w rozwiązaniach cyfrowych. Wewnątrz sklepu znajdziemy 19 ekranów cyfrowych, za pośrednictwem których można zamawiać on-line pełną ofertę Grupy Carrefour w Polsce posiadając aplikację Mój Carrefour i skanując nią kody QR przypisane do konkretnych produktów. Zakupy można potem otrzymać do domu na terenie Warszawy, odebrać w sklepie lub w znajdującym się na zewnątrz centrum handlowego coolomacie, poprzez usługę click&collect. W całym sklepie dostępna jest sieć wifi.

- Rozwiązanie zastosowane w nowym hipermarkecie to pierwsza implementacja rozwiązań m-commerce w sklepie naszej sieci. Klientowi wystarczy telefon z zainstalowaną aplikacją, aby zamówić produkt, którego nie znalazł w sklepie. Do tego dochodzi też opcja dostawy tego samego dnia na terenie miasta. Dzięki temu możemy praktycznie w czasie rzeczywistym reagować na potrzeby naszych klientów – mówi Ronan Martin. – Sklep w Promenadzie to podsumowanie naszych prac prowadzonych od kilku lat i opracowanych przez nas technologii i innowacji. Jest to przykład wdrożenia strategii omnikanałowej i kierunek, w którym chcemy podążać na polskim rynku – wyznaczać trendy i implementować pionierskie pomysły. W strefie z produktami sezonowymi zostały umieszczone banery, na których klienci zapoznają się z aktualną ofertą produktów niespożywczych i bieżącymi promocjami w sklepie. W tym samym miejscu również zostały zlokalizowane ekrany, w których klienci mogą złożyć zamówienie na produkty dostępne w sklepach internetowych Carrefour.pl i eCarrefour.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,70

  • Śr

    0,32

  • Min

    0,16

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 833
Ilość aktualnych ofert: 393558

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.