Carrefour rozwija koncept Drive dla pieszych

Autor: dlahandlu.pl 11 stycznia 2019 11:41

Carrefour rozwija sieć punktów Drive dla pieszych w Paryżu. Pod koniec stycznia ruszy 31. taki sklep w stolicy Francji. Koncept działa od kwietnia 2018 roku i oferuje 15 tys. produktów w dogodnie zlokalizowanych placówkach.

W ramach planu transformacji Carrefour 2022 detalista chce zaspokoić wszystkie potrzeby swoich klientów, zapewniając im optymalne doznania zakupowe. Dlatego w kwietniu 2018 roku Carrefour uruchomił swoje pierwsze sklepy z wyłączną obsługą pieszych w Paryżu i regionie Lyon. Do końca  miesiąca będzie w sumie 42 placówek dla pieszych - 31 w Paryżu i 11 w regionie Lyon.

Jak działa ten koncept? Klienci składają zamówienie poprzez witrynę Carrefour.fr lub aplikację mobilną, a  zakupy mogą odebrać następnego dnia ze sklepu w pobliżu miejsca zamieszkania. Dzięki tej usłudze Carrefour wprowadza hipermarkety do centrów miast, łącząc ich zalety (szeroka oferta produktowa, konkurencyjne ceny) z doświadczeniem zakupowym oferowanym przez format convenience (wygoda, szybkość).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    7,54

  • Min

    4,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5276

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.