Carrefour: Stały rozwój oferty marek własnych elementem strategii transformacji żywieniowej

www.portalspozywczy.pl 19 lipca 2018 09:50

Carrefour: Stały rozwój oferty marek własnych elementem strategii transformacji żywieniowej Fot. materiały prasowe Carrefour

Istotnym elementem strategii transformacji żywieniowej, którą sieć realizuje od początku 2018 roku, jest stały rozwój oferty produktów marki własnej dostępnych na wyłączność w sklepach Carrefour - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Replewicz, Senior Manager ds. Rozwoju Marki Własnej Carrefour i Pierwszej Ceny.

- Obecnie ofertę marek własnych tworzy około 3 500 produktów, z czego 1500 stanowią produkty spożywcze najwyższej jakości. Wśród nich są m. in: produkty marki Carrefour, Terre d’Italia (ponad 30 oryginalnych wyrobów z Włoch), Reflets de France (około 80 produktów francuskich) czy Jakość z Natury Carrefour (którą tworzą produkty wytworzone z poszanowaniem środowiska naturalnego i zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa), a także marki na wyłączność - kawa Montmartre, wyroby czekoladowe Chocolate Place czy produkty śniadaniowe Crumbies - mówi Anna Replewicz.

- Dostrzegając potencjał produktów marki własnej, Carrefour planuje do roku 2022 potroić ich udział. Pierwsze kroki w tym celu, zostały już podjęte. Od początku 2018 roku do oferty dołączyło pięć nowych produktów z gamy „Jakość z Natury Carrefour”. Są to – pochodzące od polskich rolników i producentów – pomidory, ogórki, buraki oraz ser pleśniowy, a także francuska szynka gotowana - tłumaczy Senior Manager.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7997

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 560100

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.