Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour stawia na reklamę porównawczą

Autor: www.dlahandlu.pl 12 lutego 2015 10:25

Carrefour stawia na reklamę porównawczą

Sieć Carrefour po raz kolejny postawiła na reklamę porównawczą. Przy wejściu do sklepu Carrefour Market zlokalizowanym w warszawskim centrum Sadyba Best Mall ustawiła trzy koszyki wypełnione produktami spożywczymi i opatrzone hasłem "Porównuj ceny i zyskuj". Sieć postanowiła zmierzyć się z asortymentem Lidla i Biedronki obiecując zwrot podwójnej różnicy w cenie porównywalnych produktów.

Przy koszach umieszczono tablicę z listą przykładowych artykułów spożywczych marek własnych tych sieci i ich ceną. W koszach umieszczono towary z listy. Znalazły się tam m.in. pierniki w czekoladzie, olej, woda, herbata i soki. Stoisko ma na celu wypromowanie akcji "Setki produktów w niskich cenach".

Jako konkurencję sieć wybrała placówki handlowe sieci Biedronka i Lidl zlokalizowane w promieniu do 5 km od punktu Carrefour. Jako produkt porównywalny brano od uwagę produkt spożywczy marki własnej sklepu konkurencyjnego, który może stanowić dla klienta zamiennik produktu ze względu na jego skład określony na etykiecie oraz gramaturę.

Tego typu akcje prowadzone są również w innych placówkach sieci np. w CH Warszawa WIleńska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    3,93

  • Min

    2,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.