Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour testuje urządzenia typu smartwatch przy dokonywaniu zakupów

Autor: Kamcicty 9 lutego 2015 22:31

Carrefour testuje urządzenia typu smartwatch przy dokonywaniu zakupów

Sieć Carrefour rozpoczęła we Francji testy potencjalnych zastosowań urządzeń typu smartwatch przy dokonywaniu zakupów. To jeden z pierwszych przypadków na świecie, w którym duży detalista spogląda w tym kierunku. Carrefour w tym zakresie współpracuje z firmami Publicis Shopper i Think&Go - donosi "Kamcity".

Testy nowatorskiego rozwiązania odbywają się w sklepie Carrefour w Villeneuve-la-Garenne. Klienci placówki za pomocą rozszerzonej wersji mobilnej aplikacji C-où (której podstawowa wersja miała swoją premierę w kwietniu 2014 r.) mogą przygotować listę zakupów na smartfonie Samsunga (produkty tylko tej firmy są wykorzystywane w testach), która następnie zostaje wyświetlona na ekranie należących do nich smartwatchów Samsung Gear S. Lista zakupów na zegarku może zostać dowolnie pogrupowana, na przykład według kategorii produktów. Klienci wędrując po sklepie są w stanie na bieżąco skreślać/uzupełniać swoją listę. Na ekranie smartwatcha pojawiają się także informacje o specjalnych ofertach dostępnych w sklepie.

Według przedstawicieli Carrefoura, trwające testy są dowodem na to, że sieć chce wdrażać nowe technologie do swojej strategii wychodzenia naprzeciw potrzebom konsumentów oraz dotrzymywać kroku zmianom, jakie zachodzą w zachowaniu klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ekonsulting 2015-06-25 01:08:36

    aplikacje na smartwatche:

    artmetic.pl

  • Marta 2015-03-19 19:14:32

    Dlatego tak ważne jest powstanie klastra umożliwiającego transfer wiedzy i innowacji między przedsiębiorstwami tej branży, w które obecnie konkurencja jest bardzo duża, co przyczynia się do spadku ogólnego poziomu zaufania. Skupinie na konkurencji uniemożliwia także efektywne tworzenie innowacyjnych rozwiązań i hamuje potencjalny efekt synergiczny, który może zostać osiągnięty jedynie dzięki kooperacji, np. kooperacji zaistniałej w ramach klastra.

  • Brunon 2015-03-19 18:28:12

    Statystyki wskazują, że znacznie ponad 1/3 przedsiębiorców nie zna instytucji, które mogłyby udzielić im pomocy w prowadzeniu biznesu. Oznacza to, że w razie niepowodzeń nie będą wiedzieli gdzie szukać wsparcia, prawdopodobnie nie są oni też zainteresowani optymalizacją i ulepszeniem swojej działalności, gdyż aktywnie nie poszukują zewnętrznych bodźców sprzyjających rozwojowi i budowaniu konkurencyjnej pozycji na rynku.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.