Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour testuje zakupy on-line w kolejnych krajach

Autor: www.dlahandlu.pl 3 czerwca 2015 10:15

20 maja w Mediolanie, na stacji metra Loreto, Carrefour ruszył z wirtualnym sklepem. Placówka oferuje 200 metrów długości przestrzeni wizualnej.

Wirtualna placówka oferuje ponad 1000 produktów. Klienci mogą dokonywać zakupów poprzez skanowanie produktów własnym telefonem komórkowym.

Po testach Carrefour Włochy we współpracy z Risparmio Super, uruchomił pierwszy serwis cliccaeritira.it, gdzie klienci mogą robić zakupy online za pośrednictwem Internetu lub telefonu komórkowego.

Wirtualny supermarket będzie dostępny nie tylko w metrze, ale także na przystanku, w pociągu, na kanapie w domu, czy w kolejce na poczcie.

Innowacyjna usługa, jest prawdziwym skokiem w przyszłość dla sieci. Na razie jest obecna w Mediolanie, Rzymie, Genui, Florencji, Bolonii i głównych miast Lombardii, wkrótce zostanie uruchomiona w pozostałych regionach Włoch.

Usługa gwarantuje takie same ceny jak w tradycyjnym sklepie.

Przypomnijmy, na początku roku Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, przyznał, że sklep internetowy pozostaje w sferze zainteresowań sieci. Z jego wypowiedzi można było wysnuć wniosek, że uruchomienie e-sklepu Carrefoura to raczej kwestia "kiedy", niż "czy". Zapewne sieć zaczeka z taką inwestycją do momentu, gdy handel internetowy żywnością w Polsce stanie się rentowny.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.