Carrefour umożliwia klientom mobilne płatności za zakupy w sklepie

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2017 10:28

Carrefour umożliwia klientom mobilne płatności za zakupy w sklepie fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour Polska uruchamia dla klientów test nowej usługi „Scan&Go”. Umożliwia ona skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy za pomocą portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard.

Wdrożenie usługi samodzielnego skanowania i płatności mobilnych w przyszłości ograniczy kolejki przy kasach i przyspieszy czas obsługi klientów. Rozwiązanie „Scan&Go” jest obecnie dostępna w supermarkecie Carrefour na ul. Światowida 18 w Warszawie oraz w hipermarkecie Carrefour w Galerii Północnej w Warszawie. Wkrótce usługa zostanie wdrożona w kolejnych warszawskich sklepach, a docelowo ma być dostępna we wszystkich placówkach sieci w Polsce.

Aby skorzystać z usługi „Scan&Go” klient potrzebuje smartfona z systemem operacyjnym Android 4.4 albo iOS 8, lub ich nowszymi wersjami i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji „Mój Carrefour”. Po wybraniu odpowiedniej opcji z rozwijanego menu bocznego można przystąpić do skanowania kodów kreskowych produktów za pomocą kamery w telefonie. Zeskanowane produkty są automatycznie dodawane do wirtualnego koszyka, a wartość zakupów jest sumowana. Dzięki na bieżąco wyświetlanej łącznej wartości zakupów klient ma pełną kontrolę nad sumą, którą zapłaci przy kasie.

Po zeskanowaniu wszystkich produktów należy podejść do kasy i zapłacić za zakupy w preferowany sposób: gotówką, kartą lub mobilnie z wykorzystaniem portfela elektronicznego Masterpass. W tym przypadku należy okazać w kasie kod, który generuje aplikacja po kliknięciu przez użytkownika przycisku „Zakończ zakupy”. Weryfikacja zeskanowanych wcześniej towarów odbywa się na podstawie algorytmu, dlatego klienci mogą być poproszeni o wyłożenie wybranych produktów na taśmę kasową. Możliwe jest również skorzystanie z płatności mobilnej jedynie do zapłacenia za zakupy, bez samodzielnego skanowania produktów. W takim przypadku skompletowane produkty skanuje kasjer. W przyszłości możliwa będzie opcja dokonania płatności mobilnej poza tradycyjną kasą.

- Już ponad 1/3 Polaków zdarza się kupować oraz płacić mobilnie, czyli za pomocą smartfona lub tabletu. To oczywiste, że wraz z rozwojem rynku technologii mobilnych i zasilaniem naszej bazy konsumentów młodymi klientami – ten odsetek będzie rósł – mówi Marcin Olech, dyrektor marketingu, usług i technologii cyfrowych w Carrefour Polska. – Dzięki „Scan&Go” chcemy zagwarantować im, że mogą odwiedzić sklep Carrefour i zrobić oraz zapłacić za zakupy tak jak chcą. Szybko i bezpiecznie – dodaje.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.