Carrefour w Polsce w III kw. zanotował sprzedaż na poziomie 494 mln euro

Autor: dlahandlu.pl 17 października 2018 21:00

Carrefour w Polsce w III kw. zanotował sprzedaż na poziomie 494 mln euro fot. Carrefour

Grupa Carrefour zanotowała 21 mld euro sprzedaży w III kw. Oznacza to wzrost o 2,1 proc. w ujęciu LfL i wzrost o 2,8 proc. przy uwzględnieniu stałego kursu wymiany walut. W Europie Carrefour zanotował 5,8 mld euro sprzedaży, co oznacza spadek o 1,5 proc. w ujęciu LfL i 1,3 proc. spadek przy uwzględnieniu stałego kursu wymiany walut. W Polsce sprzedaż wyniosła 494 mln euro i w ujęciu LfL wzrosła o 2,7 proc. (rosnąca sprzedaż detaliczna ograniczyła negatywny wpływ zakazu handlu).

Sprzedaż w ujęciu organicznym (z dodatkiem nowych otwarć) wzrosła w Polsce o 4,3 proc., a licząc przy stałym kursie wymiany walut o 3,2 proc.

Po 9 miesiącach sprzedaż w Polsce wynosi 1,499 mld euro, co oznacza wzrost o 1,4 proc. LfL i 3,4 proc. wzrostu organicznego. Licząc po stałych kursie wymiany walut oznacza to wzrost o 3 proc.

W III kw. sprzedaży żywności online w Grupie wzrosła o 30 proc.

Sieć ogłosiła także postępy w realizacji planu «Carrefour 2022». Należą do nich:
- Wprowadzenie oferty omnichannel: otwarcie nowych punktów odbioru zakupów dla kierowców i pieszych, rozszerzenie oferty dostaw do domu; Usługa click&collect oraz dostawy do domu oferowana jest w 9 krajach i obejmuje ponad 1000 punktów odbioru. W 6 krajach dostępna jest usługa expresowa - dostawy w godzinę.
- Przyspieszenie reorganizacji oferty handlowej sieci; modernizacje sklepów; przyspieszenie planu zmniejszenia powierzchni sprzedaży w hipermarketach; uruchomienie testów sklepu w sklepie (Darty we Francji);
- Wdrożenie sojuszy zakupowych z Système U i Tesco; Pierwsze efekty wdrożenia spodziewane są w 2019 roku.
- Zamknięcie planu dobrowolnych odejść pracowników obejmującego 2400 stanowisk w centrali we Francji;
- Realizacja programu inwestycyjnego na poziomie 1,7 mld euro - 1,8 mld euro w 2018 r.
- Promowanie transformacji żywnościowej: sukces kampanii międzynarodowej "Act for Food";
- Przejęcie sieci SoBio we Francji, specjalizującej się w produktach ekologicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8059

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.