PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Carrefour wdraża nowy system etykietowania

www.portalspozywczy.pl 20 października 2014 14:17

W grudniu 2014 roku w sklepach Carrefour we Francji ruszy innowacyjny system informacji na etykietach żywności o nazwie Aquellefrequence. Ma on pomóc klientom w opracowaniu zdrowej diety.

System ma pomóc klientom w podejmowaniu decyzji co kupić, aby zbilansować codzienną dietę. Powstał w oparciu o konsultacje z ekspertami ds. zdrowia i żywności.

Aquellefrequence polega na znakowaniu opakowań tak, żeby wiedzieli oni jak często powinny być spożywane dane produkty. Informacje będą polegać na specjalnych ikonach na opakowaniach informujących ile razy dziennie/tygodniowo produkt może być spożywany, aby był bezpieczny dla zdrowia.

Carrefour stworzył także specjalny serwis internetowy dedykowany idei programu Aquellefrequence.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,85

  • Śr

    4,11

  • Min

    2,94

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7394
Ilość aktualnych ofert: 493979

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.