Carrefour wdraża system synchronizacji danych. Obniży koszty w łańcuchu dostaw

Autor: dlahandlu.pl 8 października 2015 15:19

Carrefour wdraża system synchronizacji danych. Obniży koszty w łańcuchu dostaw

Carrefour przy wsparciu Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Organizacji Krajowej GS1 Polska, wdraża w Polsce system Globalnej Synchronizacji Danych (GDSN). Wspólna realizacja tego projektu z dostawcami sieci, pozwoli m.in. na obniżenie pośrednich kosztów działalności uczestników systemu, optymalizację zarządzania łańcuchem dostaw oraz zwiększenie sprzedaży.

GDSN (Globalna Synchronizacja Danych), to sieć kompatybilnych katalogów elektronicznych, umożliwiających nieprzerwaną synchronizację danych, dzięki której wszyscy partnerzy handlowi posiadają spójne dane w tym samym czasie.

Carrefour zainicjował w Polsce projekt systemu GDSN dotyczący wymiany z dostawcami informacji o produktach w sposób elektroniczny, zgodnie ze standardem GS1. - Wspólna realizacja projektu GDS z naszymi dostawcami przyczyni się nie tylko do obniżenia pośrednich kosztów związanych ze złą jakością danych, ale także do zwiększenia sprzedaży, m.in. poprzez zmniejszenie wyczerpania zapasów, przyspieszenie wypuszczania produktu na rynek czy wprowadzania promocji – dodaje Katarzyna Orlińska, dyrektor IT Carrefour Polska. 

Carrefour rozpoczął już spotkania z największymi dostawcami sieci, którzy zainteresowani są wdrożeniem nowego systemu. Pierwsze wdrożenie systemu u partnerów handlowych spółki, zaplanowano na ostatni kwartał 2015 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8111

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.