Carrefour wdroży w swoich sklepach SmartCart, inteligentny wózek na zakupy

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2017 12:47

Carrefour wdroży w swoich sklepach SmartCart, inteligentny wózek na zakupy fot. materiały prasowe Carrefour

Carrefour Polska w ramach prowadzonej rekrutacji start-upów zakwalifikował SmartCart do programu akceleracji, obejmującego również pomoc w uzyskaniu finansowania projektu. Po przeprowadzeniu kilkumiesięcznych testów w sklepie laboratoryjnym Carrefour, rozwiązanie zostanie wdrożone w wybranych sklepach sieci.

SmartCart, czyli inteligentny wózek na zakupy połączony z kasą samoobsługową, został opracowany przez polski start-up. Intencją twórców było stworzenie rozwiązania, które połączy zalety kas samoobsługowych i kas tradycyjnych, gwarantując wysoki poziom obsługi, niepowtarzalne doświadczenie zakupowe, szybkość i bezpieczeństwo. W tym celu na wózku SmartCart zamontowano ekran dotykowy oraz kamerę i wagę, monitorujące prawidłowość procesu zakupowego. Klient, robiąc zakupy ze SmartCartem, samodzielnie skanuje wybrane przez siebie produkty z wykorzystaniem czytnika zintegrowanego z wózkiem oraz aplikacją Mój Carrefour, w której wyświetlana jest lista produktów w koszyku. Po zebraniu wszystkich produktów klient kieruje się do kasy i finalizuje transakcję w sposób tradycyjny lub z wykorzystaniem płatności mobilnych Carrefour.

- SmartCart to przykład rozwiązania, które będziemy wspierać w naszym inkubatorze dla start-upów C4 Retail Lab. Jego twórcy, przy współpracy w Carrefour, przygotowali rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby klientów i sieci handlowych – powiedział Marcin Olech, dyrektor Działu Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych w Carrefour Polska. – Nasi klienci zyskają unikatową usługę i będą mogli zrobić szybkie zakupy. W taki sposób sklepy Carrefour budują swoją przewagę konkurencyjną na rynku.

SmartCart zostanie wprowadzony do testów w laboratoryjnym supermarkecie Carrefour na warszawskiej Białołęce. Pozwoli to twórcom rozwiązania sprawdzić, w jaki sposób konsumenci wchodzą w interakcję z wózkiem oraz lepiej dostosować go do oczekiwań klientów. SmartCart będzie testowany przez kilka miesięcy, a w planach jest również wdrożenie go w wybranych sklepach Carrefour.

- Testy w sklepach Carrefour to znakomity sprawdzian dla SmartCarta. Klienci tej sieci mają stały kontakt z nowymi technologiami i usługami opracowywanymi przez firmę – powiedział Jarosław Kaczmarczyk, Prezes Zarządu SmartCart S.A. – Chcemy, aby nasze rozwiązanie odpowiedziało na wymagania klientów i zapewniło im jak najwyższy poziom obsługi. Stale pracujemy nad SmartCartem i rozwijamy jego możliwości.

C4 Retail Lab powstał w 2017 roku i jest inkubatorem dla start-upów, połączonym z akceleratorem. Technologie i usługi opracowywane w tym miejscu mają wspierać omnikanałową strategię firmy. Przedsiębiorcy mogą testować je w zlokalizowanym poniżej supermarkecie laboratoryjnym, a najlepsze rozwiązania mają szansę na wdrożenie w sieci Carrefour – nie tylko w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Eryk 2017-11-02 13:46:25

    Czy ktoś wie kiedy inteligentne wózki będą dostępne dla klientów?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    8,60

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7271

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.