Carrefour we Francji przejął małą sieć sklepów z produktami bio
Carrefour przejął sieć ośmiu sklepów z południa Francji, wyspecjalizowanych w sprzedaży produktów ekologicznych. Sieć działa pod szyldem So.bio. To krok w kierunku zrealizowania celu, jaki postawił sobie detalista, by do 2022 roku generować 0,5 mld euro ze sprzedaży produktów ekologicznych – informuje IGD Retail Analysis.
Jak podaje Carrefour, So.bio "nawiązał bliskie relacje z lokalnymi i regionalnymi producentami, aby zaoferować najlepszy wybór w atrakcyjnej cenie".
W ramach strategii omnichannel i wzajemnej promocji swoich marek w różnych kanałach, Carrefour zapowiedział, że rozszerzy bazę sklepów So.bio, a jednocześnie umożliwi zakup produktów ekologicznych w Internecie za pośrednictwem Greenweez lub we własnych sklepach.
Przeczytaj także:
- So.bio to jeden z najlepszych specjalistycznych sklepów z ekologicznymi produktami we Francji, ze względu na jakość oferty, pozycję cenową, a także zespół i sprawne zarządzanie – powiedział Benoit Soury, dyrektor ds. marketingu produktów organicznych w Carrefour.
Ogłaszając cel, jakim jest wygenerowanie 5,0 mld euro ze sprzedaży produktów ekologicznych, Carrefour podkreślał, że konsumpcja produktów ekologicznych potroiła się we Francji w ciągu ostatniej dekady i prawie podwoi się do 2020 roku.
Przeczytaj także:
Carrefour od dawna działa w branży ekologicznej, poprzez swoją markę Bio private label. Tymczasem na tym rynku we Francji rośnie konkurencja, zarówno wśród głównych, jak i niszowych graczy. Rozwijają się specjalistyczne sieci, a konkurenci Carrefoura, tacy jak Intermarché i Leclerc, również planują rozwijać się w segmencie produktów ekologicznych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
-
Lidl na Wyspach wprowadza wózki sklepowe dla dzieci
-
Coca-Cola startuje z muzyczną loterią
-
NSA rozstrzygnie o zakazie nocnej sprzedaży alkoholu w Krakowie
- 09:18 Sklep sieci JYSK w Ząbkach już otwarty
- 09:08 75% pracowników z Ukrainy chce kontynuować pracę w Polsce
- 09:03 Piotr i Paweł planuje nowy wystój w sklepach. Skąd pieniądze?
- 08:43 Wędliny suszone ZMB Białystok
- Śr 20:02 Ruszyła budowa Galerii Chełm. Lidl wśród najemców
- Śr 20:02 Raport Opineo.pl i Nielsen: Motorem sprzedaży w internecie są tzw. connected...
- Śr 20:02 Zatory płatnicze – zmora handlu i dostawców. Jaki kształt przyjmie regulacja?
- Śr 18:52 TFI Capital Partners chce zyskać jeszcze rok na sprzedaż Piotra i Pawła
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Kierownicy Biedronki mają zakaz ewakuacji po alarmie bombowym? Jest komentarz...
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
- 6 Tesco zwolni setki menadżerów?
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.