Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour wraca na rynek z marką Globi

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2013 09:07

Carrefour wraca na rynek z marką Globi

- Otwieramy sklepy Globi w mniejszych miejscowościach w całej Polsce. Obecnie w naszym kraju działa ponad 50 placówek z tym logo. Jest to logo, które wykorzystujemy zamiennie z szyldem Carrefour express dla sklepów franczyzowych - mówi Jean Anthoine, prezes sieci Carrefour Polska.

Decyzję o powrocie marki Globi na rynek prezes uzasadnia względami praktycznymi. - Otwierając w jednej miejscowości dwa sklepy, lepiej jednemu z nich nadać miano Globi, a drugiemu Carrefour express. Zwłaszcza, że nie wszyscy franczyzobiorcy mogą od razu spełnić nasze wymagania odnośnie standardów Carrefoura. Właśnie dla nich mamy stadium przygotowawcze - sklep Globi, który w przyszłości może stać się Carrefourem- tłumaczy prezes sieci Carrefour w Polsce.

W ostatnim roku uruchomionych zostało 170 sklepów franczyzowych Carrefoura. Na 2013 rok sieć zapowiada uruchomienie od 200 do 250 sklepów osiedlowych, działających na zasadzie franczyzy. Nie wiadomo ile z nich będzie miało logo sieci Globi.

Marka Globi była obecna w Polsce od drugiej połowy lat 90. W 2000 roku kilkanaście supermarketów tej sieci przejął Carrefour. Globi było siecią supermarketów działających głównie w mniejszych miastach. Jednak w 2007 roku Carrefour podjął decyzję o rebrandingu marki. W sumie 80 marketów Globi i należących do Carrefoura sklepów Champion zostało przemienione na markę Carrefour Express. Francuska spółka tłumaczyła wówczas, że rebranding jest prowadzony w celu poprawy wystroju i komfortu klientów. Ostatecznie marka Globi praktycznie zniknęła z Polski pod koniec 2008 roku.  

Aktualnie pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz 325 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.