Carrefour wycofuje jajka z chowu klatkowego

Autor: dlahandlu.pl 27 kwietnia 2017 15:18

Carrefour Polska podjął decyzję dotyczącą wycofania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego, oznaczonych cyfrą 3.  Jajka z chowu klatkowego w marce własnej Carrefour znikną z półek do 2020 roku, natomiast jajka od producentów narodowych do roku 2025.

 - Carrefour Polska podejmuje wiele działań z zakresu ochrony bioróżnorodności. W ramach przyjętej strategii postanowiliśmy wycofać jaja z chowu klatkowego wśród marek własnych do końca 2020 roku, a wśród marek krajowych do 2025 r. Realizacja działań w powyższym terminie, pozwoli naszym dostawcom na właściwe wdrożenie tej strategii. Inicjatywa Carrefour jest jednym z elementów ochrony dobrostanu zwierząt hodowlanych. Przykładem takiego działania naszej sieci jest również wprowadzony w styczniu 2015 r., kurczak z wolnego wybiegu  „Jakość z natury Carrefour”. Podjęta decyzja jest w pełni naszą inicjatywą, którą Grupa Carrefour ustawicznie wdraża w poszczególnych państwach już od kilku lat. W Carrefour Polska dążymy do tego, aby właściwie komponować naszą ofertę i kontrolować jakość produktu w marce własnej na każdym etapie łańcucha dostaw, a także promujemy zrównoważone praktyki produkcji – powiedziała Barbara Kowalska, Dyrektor Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska.

Przypomnijmy, że w kwietniu również Biedronka informowała, że rezygnuje z jaj "trójek". Grupa Jeronimo Martins podjęła decyzję o rezygnacji ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego do roku 2025.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,13

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.