Carrefour wyróżnił dostawców marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2018 14:29

Carrefour Polska ogłosił najlepsze projekty 8. edycji kampanii Autodiagnostyk dla dostawców marki własnej. W tym roku konkurs przebiegał pod hasłem „Wyzwanie dla dostawców w zakresie innowacyjności”. Nagrodzeni dostawcy stawiają na wykorzystanie odpadów w obiegu zamkniętym i zdrowe odżywianie.

Najlepszym projektem 8. edycji kampanii został „Eko wykorzystanie, to dobre rozwiązanie" firmy Flis. Projekt ten ukierunkowany jest na wykorzystanie plastikowych odpadów opakowaniowych. Flis, w porozumieniu z partnerem opracował koncepcję wytwarzania kraty drogowo-trawnikowej do szybkiego utwardzania terenu. Stanowi ona alternatywę dla kostek brukowych, czy asfaltu i może być obsiewana roślinnością lub wypełniana dekoracyjnym kruszywem. Zwycięzca otrzyma miesięczną kampanię promocyjną swoich produktów w sklepach sieci Carrefour.

Jury przyznało też dwa wyróżnienia dla projektów mających na celu zdrowe odżywianie. Firmę Makarony Polskie doceniono za linię makaronów o zróżnicowanym składzie zapewniającym dietetyczne odżywianie, sprzedawanych w małych, 100-gramowych porcjach. Z kolei firma Seko zyskała przychylność jurorów za gamę produktów „Zdrowo i wygodnie” opartą na surowcach rybnych. Firma wypracowała nową linię produktów z myślą o konsumentach, którzy nie mają czasu na przygotowanie posiłków, a chcą się zdrowo odżywiać.

- Dostawcy marki własnej Carrefour w tegorocznej kampanii przedstawili wiele ciekawych, innowacyjnych projektów, które nie tylko wpisują się w założenia polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie realizowanej przez naszą firmę, ale też odpowiadają na trendy społeczne - mówi Barbara Kowalska, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska. – Projekt firmy Flis, który w tym roku zwyciężył, to doskonały przykład odpowiedzialnego gospodarowania plastikiem. Nasz partner, dzięki innowacyjnemu podejściu, nie tylko ograniczania odpady plastikowe, ale i proponuje ich ciekawe wykorzystanie – dodaje Barbara Kowalska.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8059

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.