Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour zakończył rebranding hipermarketu w Centrum Warszawa Wileńska

www.portalspozywczy.pl 25 kwietnia 2014 14:26

Sieć Carrefour Polska zakończyła proces remodelingu hipermarketu działającego w Centrum Warszawa Wileńska. Nowa, bardziej nowoczesna i atrakcyjna wizualizacja, a także nowy układ wewnętrzny sklepu jest elementem procesu większych zmian, które przechodzi od 2013 r. cała galeria handlowa.

Prace w hipermarkecie Carrefour Warszawa Wileńska zakończyły się kilkanaście dni temu, obecnie wprowadzane są poprawki i usprawnienia w funkcjonowaniu sklepu i obsługi klientów. Hipermarket w nowej odsłonie nawiązuje swoją kolorystyką i stylistyką do placówek, które zostały przez sieć Carrefour poddane remodelingowi w ciągu ostatnich 2-3 lat, m.in. Carrefour Arkadia, Carrefour Reduta, czy Carrefour Targówek.

Hipermarket Carrefour przeszedł permanentną zmianę począwszy od układu hali sprzedaży, przez nowe bardziej atrakcyjne wizualnie i czytelne oznaczenie działów. Przy wejściu do hipermarketu po prawej stronie znajduje się Strefa Szybkich Zakupów, a także punkt z usługami finansowymi, które następnie przechodzą w linię kas (oprócz kas tradycyjnych, znajdują się tam kasy samoobsługowe, a także system jednej kolejki). 

Na terenie hipermarketu Carrefour o łącznej powierzchni (razem z magazynem) ok. 17,5 tys. mkw. (dane z informacji nt. budowy CH Wileńska - red.) działa działa m.in. punkt gastronomiczny Hot Point Cafe and Bistro, a także własna piekarnia, cukiernia i wędzarnia. 

Zmiany wprowadzone w hipermarkecie Carrefour Warszawa Wileńska są o tyle ciekawe, że według wcześniejszych zapowiedzi władz sieci, zmiany w tym hipermarkecie nie miały być wprowadzone, m.in. ze względu na specyficznego klienta, jego upodobania zakupowe i "cieńszy" portfel.
Za zmianami w sferze wizualnej, nie pójdą zbyt duże modyfikacje w ofercie asortymentowej, która będzie nadal dostosowana do potrzeb odwiedzających klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • eM 2014-04-26 14:52:34

    REBRANDING? Naprawdę...? Poza tym cały artykuł napisany niechlujnie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.