Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Carrefour zawojuje rynek żywności bio? Sieć rusza z nowym konceptem franczyzowym!

Autor: dlahandlu.pl 11 września 2018 12:18

Carrefour zawojuje rynek żywności bio? Sieć rusza z nowym konceptem franczyzowym! Sklep Carrefour City BEAUPASSAGE, fot. Carrefour.com

Carrefour Polska otworzy sieć franczyzowych sklepów "Carrefour Bio". Detalista testuje nowy koncept w Warszawie. Placówka ruszy jeszcze w tym roku. Jak zapowiada sieć, będzie to mały format dla nowoczesnego klienta. Oferta ma być przystępna cenowo. Jeśli format zostanie dobrze przejęty w Warszawie, pojawi się także w innych miastach.

Trend na żywność bio i ekologiczną jest coraz silniejszy, także w Polsce. Polak średnio wydaje rocznie ok. 30 zł na tego typu produkty, Niemiec zaś ok. 180 zł. W Polsce działa 1,6 mln gospodarstw rolnych, z czego tylko 23 tys. to gospodarstwa ekologiczne.

Grupa Carrefour wdraża Act for Food - program konkretnych działań na rzecz lepszego jedzenia, smaku i jakości. W jej ramach na Zdrowej Półce będzie dostępnych 1500 artykułów prozdrowotnych i dietetycznych z gwarancją najniższej ceny. Produkty Carrefour bio, których jest obecnie 70 będą sprzedawane z 10 proc. rabatem. Poszerzana będzie oferta produktów wegańskich, których obecnie jest 167 plus 68 kosmetyków ze składników roślinnych. Do 2025 roku zostaną wycofane z sieci jaja klatkowe. Rozwijane będą też kontrakty farmerskie na dostawy lokalnych warzyw i owoców od polskich dostawców m.in. w ramach oferty Jakość z Natury.

– Nasze priorytety na 2018 rok to przede wszystkim dalszy rozwój nowoczesnych rozwiązań oraz rozpoczęcie w Polsce transformacji żywieniowej. Chcemy stać się pionierem w zakresie oferty zdrowych produktów i być siecią pierwszego wyboru dla klientów poszukujących wysokiej jakości w przystępnych cenach. W ten sposób będziemy również realizować cele strategii „Carrefour 2022”, przyjętej przez Grupę Carrefour - mówił w marcu br. Guillaume de Colonges. 

Carrefour chce być forpocztą żywieniowej rewolucji na wszystkich rynkach, na których jest obecny, a jakość żywności jest jednym z priorytetów sieci pod wodzą nowego prezesa Alexandra Bomparda. Aby wesprzeć i zrealizować te założenia, francuski detalista wdrożył w ciągu ostatnich miesięcy nowy system zarządzania oraz powołał Komitet Doradczy ds. Żywności.

W czerwcu br. Carrefour otworzył w Paryżu sklep Carrefour City BEAUPASSAGE, w którym jedna trzecia powierzchni dedykowana jest produktom wegańskim, organicznym, ekologicznym i bezglutenowym. Sklep oferuje 1500 takich produktów. W całej Francji detalista ma 20 sklepów bio, a współtworzył je Christophe Rabatel, nowy dyrektor generalny Carrefour Polska.

W Polsce sieć wprowadziła już m.in. pieczywo marki własnej bio oraz gamę produktów SENS. System SENS umożliwia klientom Carrefour łatwiejsze komponowanie zdrowej, zbilansowanej diety.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,84

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.