Carrefour ze wzrostami sprzedaży LfL

Autor: www.dlahandlu.pl 16 października 2015 09:52

Carrefour ze wzrostami sprzedaży LfL fot. shutterstock

Grupa Carrefour przedstawiła wyniki za trzeci kwartał 2015 r. W tym czasie sprzedaż wyniosła 21,5 mld euro, co oznacza wzrost o 4,1 proc. z wyłączeniem paliw i o 4,2 proc. organicznie. Sprzedaż za 9 miesięcy wyniosła 63,9 mld euro (wzrost o 5,9 proc. z wyłączeniem paliw i o 3,4 proc. organicznie).

W trzecim kwartale sprzedaż w samej Francji wyniosła 10,2 mld euro (wzrost o 1,6 proc. organicznie, wzrost o 1,6 proc. LfL), a sprzedaż międzynarodowa to 11,2 mld euro (wzrost o 6,2 proc. organicznie, wzrost o 5,1 proc. LfL).

Sprzedaż LfL w pozostałych krajach europejskich do których jest zaliczana Polska wzrosła o 4,2 proc.

W ciągu dziewięciu miesięcy Francja osiągnęła sprzedaż na poziomie 29,9 mld euro (wzrost o 1,7 proc. i 1,6 proc. LfL), a sprzedaż międzynarodowa wyniosła 33,9 mld euro (wzrost o 4,5 proc.i 3,2 proc. LfL).

Sprzedaż LfL w pozostałych krajach europejskich wzrosła o 1,6 proc.

W ciągu trzeciego kwartału Carrefour otworzył lub przyłączył łącznie 281 placówek, na koniec września pod szyldem Grupy działało 12,058 sklepów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.