Carrefour zwiększa wydatki inwestycyjne

www.portalspozywczy.pl 8 marca 2013 12:21

Carrefour zapowiada zwiększenie wydatków na inwestycje, aby ożywić sprzedaż i poprawić zyskowność. W ubiegłym roku zysk sieci Carrefour spadł o 2,6 proc., Był to efekt mniejszego popytu, spowodowanego recesją w Hiszpanii i Włoszech. W odpowiedzi, spółka zamierza zainwestować 2,2 mld euro wobec 1,55 mld euro wydanych w 2012 roku.

Środki mają być przeznaczone na poprawę wizerunku cenowego sieci, remont sklepów oraz dalszą ekspansję w Ameryce Łacińskiej i Azji.

Spółka podała, że zysk operacyjny spadł w 2012 roku do 2,14 mld euro, choć nadal był nieco powyżej oczekiwań analityków na poziomie 2,06 mld euro.

Częścią strategii Carrefour, która ma na celu umocnienie pozycji na kluczowych rynkach, czyli w Europie Zachodniej, Chinach i Brazylii, jest wychodzenie z niektórych rynków. Do tej pory spółka sprzedała swoje oddziały w Indonezji, Kolumbii i Malezji, zyskując ze sprzedaży 2,8 mld euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.