Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Case study: Hiszpańska sieć Casa Ametller

Autor: dlahandlu.pl 3 września 2015 12:47

Case study: Hiszpańska sieć Casa Ametller 1. Casa Ametller, koncept sprzedaży produktów spożywczych bez pośredników

Dia-Mart prezentuje koncept hiszpańskiej sieci sklepów Casa Amettler, która stawia na świeżość, znane pochodzenie, ekologię i lokalność. Casa Ametller obiecuje sprzedaż bez pośredników i kontrolę łańcucha jakości celem wyeliminowania zbędnych kosztów dzięki integracji pionowej. W Hiszpanii działa 80 sklepów z tym logo o średniej powierzchni sklepu ok. 120 mkw. Spółka została założona w 2001 roku.

Casa Ametller to firma rodzinna. Na początku była ta rodzina producentów rolnych, którzy sprzedawali produkty bezpośrednio przez sieć swoich sklepów.

Koncept: Dobrze przemyślane punkty sprzedaży oferują właściwy stosunek jakości do ceny i atrakcyjną prezentację artykułów. Marka gra kartami autentyczności i bliskości, kładąc nacisk na lokalne pochodzenie i świeżość produktów – owoców i warzyw oraz wielu innych artykułów sprzedawanych luzem (wino, oliwa, suszone owoce). By uzupełnić asortyment - ograniczony w związku z samą zasadą produkcji lokalnej - zawiązano partnerstwa. Dzięki temu oferta mogła zostać rozszerzona o mięso, czekoladę czy konserwy.


Casa Ametller odpowiada na zapotrzebowania konsumentów, którzy chcą jeść świeżo i zdrowo, gwarantując im bliskość i pewność pochodzenia produktów. Firma mniej stawia na strategię marketingową, a bardziej na cierpliwą pracę w zintegrowaniu i kontroli łańcucha jakości.

Casa Amettler kieruje swoją ofertę do wymagający klientów, a także zwolenników produktów bio. Uruchamia punkty sprzedaży, które są zarówno eleganckie, jak i praktyczne, oparte na kreatywnym koncepcie mającym obrazować „wiejski dom XXI wieku".

Strategia Casa Ametller zakłada 20 proc. wzrost rocznie. W 2013 roku firma zatrudniła 150 osób i otworzyła 30 nowych sklepów. W 2014 roku udało się otworzyć 10 sklepów.

Opinia Dia-Mart Polska:

Ciepła i przejrzysta atmosfera sklepów, stworzona za pomocą akcentów jasnych i drewnianych; 
Duże stoły i skrzynki zastępują zwyczajowe regały sklepowe; 
Prezentacja artykułów w sposób, który rozbudza ochotę na zakupy, bez popadania w sztuczność;
Prawdziwa, dotrzymana obietnica: „Bez pośredników”.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,98

  • Śr

    7,93

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.