Case study: Rakuten Cafe - koncept kawiarniany giganta e-handlu

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2015 11:23

Case study: Rakuten Cafe - koncept kawiarniany giganta e-handlu Rakuten Café zapewnia doskonałą widoczność sieciowego kolosa w centrum Tokio

Dia-Mart Polska, firma doradcza dedykowana handlowi detalicznemu analizuje koncept kafeterii tworzonej przez Rakuten, japońskiego giganta w branży handlu internetowego. Kawiarnia powstała w Tokio, i jej cechą szczególną jest to, że oprócz przekąsek i napoi oferuje dostęp do wielu usług i oferty sklepu Rakuten.

Kawiarnia Rakuten Cafe została otworzona w maju 2014 roku i jest jednym z adresów Rakuten.com Shopping, największego japońskiego placu targowego on line. Kawiarnia odgrywa rolę sztandarowego przedstawicielstwa działalności grupy: menu inspirowane jest Rakuten Ichiba (internetowy market Rakuten) i daje możliwość przetestowania czytników Kobo eReading.

Kawiarnia oferuje sezonowe słodkości, pizzę, bajgle, soft drinki, kawę i alkohole, za które można zapłacić m.in. przy wykorzystaniu bezstykowej autorskiej technologii Edy lub SmartPay - karty kredytowej na telefon komórkowy opracowanej w ramach grupy. Kafeteria jest narzędziem do wprowadzania na rynek nowych technologii, a także miejscem pozyskania informacji zwrotnej od użytkowników. Obrazu dopełnia sprzedawca - asystent jest gotów do udzielenia odpowiedzi na wszelkie dotyczące usług grupy pytania.

Ponad 85 miejsc siedzących na 3 poziomach ma zachęcić do witryny zarówno klientów, jak i osoby, które klientami nie są. W Rakuten dominują proste linie i akcenty naturalnego drewna, które pozwalają zapomnieć o wirtualnym i technologicznym zakotwiczeniu marki i cieszyć się atmosferą dobrej kawiarni.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,06

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8347

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.