Case study: sklep winiarski Hedonism w Londynie

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2015 12:29

Case study: sklep winiarski Hedonism w Londynie fot. Piwnica sklepu Hedonism (Dia-Mart)

Dia-Mart Polska, firma doradcza dedykowana handlowi detalicznemu analizuje koncept sklepu winiarskiego Hedonism w Londynie.

Oferując 5 500 win i 3000 alkoholi, sklep stawia na wybór i ekskluzywność. Rzadkie okazy – butelki, apelacje, dawne roczniki – mają przyciągać wymagającą klientelę. Zadbano także o jakość obsługi: wyszukiwanie cru na zamówienie, dostępność someliera-doradcy, degustacje, dostawy na każdą odległość, a w Londynie gwarancja dostawy w godzinę dzięki elektrycznym vanom.

Hedonism przykuwa uwagę bogactwem swojej oferty i proponuje wybór i zakup wina w nowym, "odkurzonym" stylu. Wielki stół z masywnego drewna zaopatrzony w 6 tabletów zrywa z klasyką, nawet jeśli jego patyna i stare skórzane fotele z podniszczonymi podłokietnikami mają tworzyć klimat bardziej autentyczny niż w Burgundii.

Zejście do „piwnicy” jest intensywnym doświadczeniem. Tysiące butelek wyłożono na ładnych i praktycznych meblach, tak by z łatwością można było odczytać etykietę na każdej z nich. Sposób prezentacji łączy korzystną ekspozycję każdego produktu, poręczność przechowywania i dostępność kartonów w dolnej części. Butelki można kupić w specjalnych drewnianych skrzynkach. Dziesięciu sprzedawców jest obecnych w dyskretny sposób i kierują klienta do biblioteki, stołu degustacyjnego lub automatycznego testera.

Wystrój wnętrza to duże płytki na podłogach, kamienie na ścianach. Oświetlenie jest wyrafinowane, a jego znaczna część jest bezpośrednio zintegrowana z wyposażeniem. Źródła zimna pozwalają na dokładne kontrolowanie temperatury i poziomu wilgotności w pomieszczeniu.  

Płatności dokonuje się siedząc wygodnie obok lub naprzeciwko sprzedawcy – to jeden ze sposobów, na pokazanie uwagi, z jaką traktuje się klienta. Ta sama intencja przyświecała stworzeniu przestrzeni dla dzieci.

Opinia Dia-Mart Polska:

Jesteśmy pod wrażeniem wymagań względem merchandisingu i jakości jego realizacji. Wszystkie butelki są starannie wyeksponowane, a klient ma bez wątpienia wrażenie, że znalazł skarb w wyjątkowym miejscu. Wydaje się, że Hedonism to sklep dla amatorów tyleż oświeconych, co gotowych na przygodę. Nie jest jedynie pewne, że początkujący klienci dobrze odnajdą się w tej przestrzeni gromadzącej tyle obfitości, lecz oferującej mało wyjaśnień.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,50

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551950

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.