Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Case study: Wdrożenie systemu płatności przez SIX Payment w sklepach Żabka Polska

Autor: SIX Payment Services 27 czerwca 2013 13:01

Case study: Wdrożenie systemu płatności przez  SIX Payment w sklepach Żabka Polska

Dzięki SIX Payment Services, nasi klienci mogą płacić za zakupy i rachunki za pomocą karty płatniczej we wszystkich 2.600 sklepach Żabka. Z wyjątkową przyjemnością i dumą mogę powiedzieć, że jesteśmy pierwszą siecią detaliczną w Polsce oferującą tę usługę - mówi Artur Szymoniak, dyrektor ds. rozwoju usług, Żabka Polska S.A.

Dlaczego wybrał Pan SIX Payment Services do obsługi waszego nowego, zintegrowanego systemu?

Dla Żabki Polska S.A. innowacje technologiczne są szczególnie ważne, w tym także te dotyczące płatności kartą w terminalach POS. Dlatego też szukaliśmy agenta rozliczeniowego, który mógłby zaoferować nam szeroki wybór usług płatniczych i rozwiązań dopasowanych ściśle do naszych potrzeb. SIX spełnia te oczekiwania. Bezpieczne i elastyczne rozwiązanie SIX umożliwia naszym klientom wypłatę gotówki w kasie a także dokonywanie płatności bezstykowych. Ponadto, wprowadzona w ostatnim czasie usługa zapłaty za rachunki pozwala na opłacanie rachunków w sklepach za pomocą kart płatniczych, dzięki czemu klienci nie muszą udawać się do banku, który może znajdować się dość daleko. Z przyjemnością mogę powiedzieć, iż jesteśmy pierwszą i jedyną siecią detaliczną w Polsce oferującą tę usługę.

Jakie były największe wyzwania w tym projekcie?

Największym wyzwaniem była migracja wszystkich naszych 2.600 sklepów do nowego systemu w możliwie jak najkrótszym czasie. Osiągnięcie tego zależało od trzech krytycznych czynników: szybkiego wdrożenia, wysokiego poziomu doświadczenia we wprowadzaniu nowych produktów i atrakcyjnych cen akceptowania różnych marek kart. Payment Services udało się spełnić te oczekiwania dzięki czemu migracja wszystkich terminali Żabki do systemu płatniczego SIX zajęła tylko trzy miesiące! 

Czy migracja systemu miała wpływ na bieżącą pracę? Czy były jakieś przerwy w świadczeniu usług?

Nie, wręcz przeciwnie. Byliśmy w pełni zadowoleni ze zmiany na SIX Payment Services. Terminale działałperfekcyjnie przez całą fazę migracji. Jestem przekonany,że było to zasługą dużej liczby testów, które przeprowadziliśmy z SIX w ramach pilotażu w niektórych sklepach. Projekt zakończył się sukcesem, nasz cel został osiągnięty w 100%. 

Co szczególnie cenił Pan we współpracy z SIX Payment Services?

Najważniejsze dla nas były: know-how w zakresie tworzenia nowych usług i rozwiązań dopasowanych ściśle dla naszych potrzeb, szybkie reagowanie i czas wdrożenia, a także wsparcie, które otrzymaliśmy od naszego key account managera. Był on dla nas zawsze dostępny i działał zgodnie z naszymi potrzebami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z indywidualnego podejścia, które zostało nam zapewnione, a także doceniamy doskonałą infrastrukturę, jaką oferuje nam SIX. Szczerze polecamy SIX Payment Services.

Case Study

Sytuacja:  Żabka szukała agenta rozliczeniowego, który byłby w stanie zaoferować kompletne, bezpieczne rozwiązanie w zakresie płatności bezstykowych a także inne usługi dla klientów sklepów Żabka. Celem było utrzymanie istniejących terminali w punktach sprzedaży. Nie było to możliwe ze strony poprzedniego partnera. 



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.