Castorama zapewnia o więzi z klientami i podkreśla nową identyfikację wizualną

Autor: pr 14 marca 2017 10:47

13 marca w mediach pojawiły się nowe spoty Castorama Polska rozpoczynające świętowanie wraz z klientami 20-lecia firmy na polskim rynku. Zainicjowana kampania lidera wśród sieci sklepów DIY/home improvement potrwa do końca roku. Poprzez hasło pojawiające się w reklamach „Razem damy radę” spółka podkreśla swoje mocne więzi z klientami i nawiązuje do misji, jaką jest zapewnienie im wsparcia w ulepszaniu mieszkań, domów i ogrodów.

W nowych spotach, które możemy oglądać od 13 marca w mediach, w rolę doradcy handlowego Castorama wcielił się Rafał Rutkowski. Aktor w humorystyczny sposób udziela klientom porad związanych z ulepszaniem domów i ogrodów oraz inspiruje do wprowadzania zmian.

Spoty nawiązują do naszego największego wyróżnika, jakim są profesjonalni, zaangażowani doradcy, podchodzący po partnersku do klienta. – Nasi pracownicy są realnym wsparciem dla wszystkich osób, które mają pomysł lub chęć do wprowadzenia zmian w swoim domu. Od 20 lat podpowiadamy
im najlepsze rozwiązania i pomagamy urzeczywistnić ich zamiary. Nowa kampania jest podziękowaniem za zaufanie, którym darzą nas klienci i podkreśla ludzki wymiar więzi, jakie łączą ich z marką Castorama – mówi Maksymilian Litwinow, dyrektor ds. marketingu w Castorama Polska.

Reklamy wizerunkowe rozpoczynają kampanię 20 lat razem, która potrwa do końca tego roku. Obejmuje ona również spoty promujące wybrane gamy produktów, jak i niestandardowe działania. Pojawiający się w kadrze samochód ciężarowy w barwach Castoramy jest zapowiedzią cyklu lokalnych akcji miejskich.

– Bardzo ważnym elementem kampanii jest hasło „Razem damy radę”. Dzięki niemu podkreślamy, że nasza sieć wychodzi poza schemat DIY – zrób to sam – mówi Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. personalnych i odpowiedzialności społecznej w Castorama Polska.

W jubileuszowej kampanii Castorama zdecydowała się na odświeżenie wizerunku marki. Wykorzystane zostało nowe logo sieci oraz najnowszy projekt stroju doradcy. Identyfikacja wizualna, znana dotychczas przede wszystkim z kilku najnowszych sklepów, pojawia się po raz pierwszy w działaniach ogólnopolskich marki. Logo zawierające niebieski napis i żółty łącznik dobrze wkomponowuje się w tematykę odnoszącą się do bliskich relacji z klientami i całym otoczeniem spółki.

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii DIY/ home improvement (ulepszania mieszkań) w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 75 lokalizacjach w różnych częściach Polski (w tym w 72 pod marką Castorama i w 3 pod marką Brico Depot). Łączna powierzchnia handlowa sklepów należących do spółki wynosi ok. 554 tys. m². Spółka zatrudnia ponad 11,5 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,60

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9199

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.