CDRL zwiększyło zysk w III kw. o blisko jedną piątą

Autor: www.dlahandlu.pl 13 listopada 2015 09:14

Zysk netto spółki odzieżowej CDRL w III kwartale wzrósł o blisko 20 proc., a przychody o ok. 8 proc. Właściciel marki Coccodrillo rozbudowuje sieć sprzedaży i optymalizuje efektywność biznesową Grupy.

W III kwartale CDRL zanotowało skonsolidowane przychody na poziomie 49,59 mln zł wobec 46,03 mln zł przed rokiem i 4,51 mln zł zysku netto wobec 3,81 mln zł przed rokiem. Narastająco od początku roku przychody wyniosły 132,41 mln zł wobec 117,75 mln zł w analogicznym okresie 2014 r., a zysk netto wzrósł o 9,49% do 10,81 mln zł.

- Od początku roku przeprowadziliśmy szereg działań, które znacząco wzmocniły Grupę i poprawiły jej efektywność biznesową. Należy do nich aktywne szukanie najlepszych rozwiązań w zakresie produkcji, w tym przenoszenie jej do krajów preferowanych przez Unię Europejską – powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła.

- Pracujemy również nad rozwojem i optymalizacją sieci sprzedaży, zarówno w Polsce jak i poza nią – podkreślił prezes Marek Dworczak.

Na koniec III kwartału spółka miała łącznie 353 punkty handlowe w krajach Unii Europejskiej. Ich łączna powierzchnia to 21 558 m.kw. Dla porównania przed rokiem było to 327 punkty handlowe o łącznej powierzchni 20 361 m.kw.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    4,24

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7990

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.