CeBRiS: Blisko 39 proc. konsumentów nie ma ulubionej marki mleka

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2017 14:47

Na podstawie wyników badania agencji badawczo-konsultingowej CeBRiS wynika, iż 86% Polaków kupuje dowolny rodzaj mleka. Zakup mleka krowiego deklaruje 96,3% respondentów. Najistotniejszymi z punktu widzenia branży mleczarskiej konsumentami są gospodarstwa domowe reprezentujące model rodziny 2+1 i 2+2.

Co do motywów zakupowych mleka, to do kluczowych należą: smak mleka (34,4%), dostępność produktu na półce (13,9%), jakość mleka ogółem (12,2%), atrakcyjna cena (11,1%) oraz przyzwyczajenie do marki (8,1%).
38,6% konsumentów mleka nie posiada jednej ulubionej marki (konsumenci kupuje różne marki).
W przypadku wskaźnika rekomendacji marki, spośród marek mleka kupowanych przez konsumentów, prym wiedzie mleko Łaciate, które uzyskało notę 47 pkt. zaś drugie miejsce - marka Mlekovita 20 pkt.

Dane cząstkowe z podstawie badania preferencji zakupowych Polaków N-1133 gospodarstw, technika zbierania danych: CATI, data realizacji: marzec 2017

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • gosc 2017-06-21 15:44:25

    Dla mnie liczy się tylko cena ;p

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.