Celebryci i Żywiec Zdrój pokazują, że butelki po plastiku należy wrzucać do żółtego kosza

Anna Dereszowska, Klaudia Halejcio i Michał Piróg dołączyli do kampanii Żywiec Zdrój, a hasztag #dożółtegokosza pojawia się na profilach kolejnych osób. Na swoich kanałach gwiazdy zachęcają do segregacji plastikowych opakowań.
Kampania prowadzona pod hasłem „Wyrzucaj, jak chcesz, ale zawsze #dożółtegokosza” jest 11. odsłoną programu Żywiec Zdrój „Po stronie natury”.
W ramach kampanii firma wskazuje, że butelkę plastikową należy wyrzucić do żółtego kosza lub innego pojemnika przeznaczonego na tworzywa sztuczne. #dożółtegokosza wrzucają też Lisie Piekło, Krzysztof Gonciarz, Olga Frycz, Jankes, Reni Jusis, Alan Andersz, Modny Tata oraz Ekskluzywny Menel.
Kampania Żywiec Zdrój rozpoczęła się 3 września. Słupy reklamowe zlokalizowane przy ul. Miodowej na skrzyżowaniu z placem Krasińskich, na rogu ulic Marszałkowskiej i Wspólnej oraz na Placu Trzech Krzyży zamieniły się w żółte kosze do segregacji. So 15 września każdy może wrzucić do jednego z koszy plastikowe butelki, które po zakończeniu akcji zostaną poddane recyklingowi i będą mogły być wykorzystane do produkcji zabawek, mebli, a także kolejnych butelek. Wszystkie butelki Żywiec Zdrój w 100% nadają się do recyklingu, a od marca br. w sklepach dostępna jest pierwsza 5-litrowa butelka w ofercie Żywiec Zdrój, pochodząca w 100% z plastiku z recyklingu i jednocześnie nadająca się do ponownego przetwarzania.

-
Mikosa 2019-09-19 14:51:26
Kolejna ściema, wielkiego koncernu. Po pierwsze woda z kranu jest lepsza i tańsza niż żywiec. Prawie takie same parametry mineralizacji jak w kranie, czyli ich brak. Po drugie przechowywanie wody w plastiku jest nie zdrowe. Po trzecie aby przetworzyć plastik należy wydać więcej niż przy stosowaniu butelek zwrotnych. Przy szklanej butelce, po jej oddaniu do sklepu wraca do producenta. Plastik zaś po pierwsze nie wszyscy wyrzucą do żółtego kosza, nawet jak tam trafi należy go rozsegregować od innych frakcji. Następnie musi trafić do przetworzenia, a dopiero potem go przetworzyć. Po jego przetworzeniu w procesie produkcji butelki rPET używa się tych samych szkodliwych substancji co w przypadku produkcji butelki PET.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Nd 14:12 Morawiecki: kupowanie polskich produktów to najprostszy sposób na wsparcie...
- Sb 12:53 Węgry nałożyły na Facebooka rekordową grzywnę
- Sb 12:50 Edeka wprowadziła osobne kasy dla Polaków i Niemców w przygranicznym sklepie
- Pt 19:11 Emilewicz: Happy hours na tanią siłę roboczą w Polsce już się skończyły
- Pt 18:43 Olga Frycz i Laura Ogrodowczyk zaangażowały się w promocję oferty ALDI
- Pt 17:09 "Konsument jutra" wśród ważnych tematów Europejskiego Kongresu Gospodarczego...
- Pt 17:06 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- Pt 16:47 Carrefour Express zamiast Freshmarketu w centrum Warszawy
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
Ekspert EY: Tesco próbowało budować ofertę dla wyimaginowanego "euroshopera"
-
Biedronka z nowym konceptem - kawa i ciacho oraz pieczona golonka dla...
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Ekspert: Dla Intermarche istotne będzie wyciszenie skazy na wizerunku
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
- 6 Lewiatan w lokalizacji po Intermarche w Kruszwicy
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.