Centra handlowe jako mikromiasta będą miejscami na wielowymiarowe spotkania

Property News 19 lutego 2019 10:02

Centra handlowe jako mikromiasta będą miejscami na wielowymiarowe spotkania Marek Gachowski, Arkus, fot. PTWP

Przewiduje się, że centra handlowe przyszłości to... Hi Tech MicroCITIES. Ich atrakcyjność będzie się opierać m.in. na wielofunkcyjności i dobrym zarządzaniu. W ten sposób powstanie idealne miejsce na wielowymiarowe spotkania - mówi w rozmowie z PropertyNews.pl Marek Gachowski ze studia projektowego Arkus.

Rynek centrów handlowych w Polsce wszedł w fazę modernizacji. Na co zwracają uwagę inwestorzy zmieniający swoje centra?

Nasza cywilizacja to cywilizacja nowości i szybkiej zmiany. W warunkach dużej konkurencji na rynku centrów handlowych w Polsce kluczowe dla sukcesu jest bardzo dobre zarządzanie tymi obiektami - także, a może przede wszystkim, ich przemianami, modernizacjami. Zarząd centrum musi wsłuchiwać się w potrzeby i oczekiwania obecnych klientów , aby ich zatrzymać, ale także poszukiwać metod pozyskania nowych klientów. Dlatego oferta centrum handlowego musi ciągle się zmieniać, dostosowywać się do bieżących mód i stale być odmienna od innych.

W takiej sytuacji przetrwają na rynku jedynie te centra, które będą miały do zaproponowania coś nie tylko nowego, ale trafiającego w zmieniające się gusta klientów. Inaczej mówiąc – muszą się bardzo mocno wyróżnić.

Oczywiście konieczne jest modyfikowanie propozycji handlowej, stąd np. relokacje i powiększanie sklepów, wprowadzanie nowych marek oraz, jeżeli są ku temu możliwości, powiększenie powierzchni obiektu, zarówno ogólnodostępnych, jak i na wynajem.

Ale równie ważne jest, jeżeli nie ważniejsze, poszerzenie zakresu oferty o nowe propozycje funkcjonalne, przed wszystkim związane z rozrywką i gastronomią, często lokalizowane w nowych częściach, oraz odnawianie formy architektonicznej całego centrum i jego wnętrz: zarówno części wspólnych, jak i poszczególnych lokali handlowych.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,59

  • Śr

    4,80

  • Min

    3,79

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6637
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 709

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.