Centra handlowe muszą walczyć o klientów z pomocą nowoczesnych technologii

Property News 23 września 2014 14:07

Realizacja dużych inwestycji handlowych w polskich miastach wciąż ma rację bytu, pomimo rosnącego wskaźnika nasycenia powierzchnią handlową - przekonywał podczas sesji Centra Handlowe na Property Forum 2014 Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju sieci Euro-Net.

- Lokalizacja centrów handlowych zawsze pozostanie ważna, ale w tym roku doskonale widzimy spadający wskaźnik odwiedzalności. Coś trzeba z tym zrobić, musimy walczyć o klientów - zaapelował Czarnecki.

Jako metodę rozwiązania około 6-proc. spadku odwiedzalności obiektów handlowych Andrzej Czarnecki wskazał wykorzystanie nowoczesnych technologii, takich jak internet.

- Nie chodzi tu jednak o wprowadzenie do centrów handlowych smartfonów. Chodzi o zmianę postrzegania obiektu jako czegoś więcej, niż tylko destynacji zakupowej - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,88

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.