Centra handlowe stawiają na funkcje convenience i rozrywkę

Autor: dlahandlu.pl 7 listopada 2018 09:40

Centra handlowe stawiają na funkcje convenience i rozrywkę Fot. materiały prasowe

W 2018 roku łączne zasoby powierzchni handlowej przekroczyły już 14 mln mkw., a do użytku zostanie oddane 490 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni – w porównaniu do 3 ostatnich lat jest to rekordowy wynik. Handel nie zwalnia tempa, ale zmienia kierunek dostosowując się do rosnących potrzeb i wymagań kupujących.

Konsumenci podczas wizyty w centrum handlowym oczekują zaspokojenia wszystkich swoich potrzeb zakupowych w jednym miejscu, standardem stają się też funkcje komplementarne takie jak rozrywka i rekreacja (tzw. shoppertainment). Ponad 30 proc. centrów handlowych w Polsce posiada komponent rozrywkowy i wciąż notujemy tendencję wzrostową. Większa świadomość i wymagania konsumentów to duże wyzwanie dla zarządców centrów handlowych, które skłania ich do modyfikacji oferty. 

- Dzisiejsi konsumenci oczekują miejsc handlowych o wyjątkowym charakterze, taki będzie też nowy projekt - centrum Pomerania Outlet, który połączy rozbudowane funkcje convenience i entertainment z ofertą wyprzedażową – komentuje Radosław Gadomski, Commercial Director BOIG Property Consulting.

Mimo wysokiego nasycenia powierzchnią handlową w aglomeracji trójmiejskiej, wciąż brakuje centrów outletowych. Po zmianie Galerii Rumia w centrum Pomerania Outlet, na trzech kondygnacjach i ponad 16 700 mkw. zaplanowano 80 lokali handlowo – usługowych, strefę restauracyjną i rozrywkową. Istniejąca oferta rekreacyjno-rozrywkowa z pięciosalowym kinem i klubem fitness oraz sklepy pozwalające na codzienne wygodne zakupy, wśród których znajdują się m.in. Biedronka, Empik, Jysk, Rossmann, Pepco i KiK zostanie uzupełniona i poszerzona o salony innych rozpoznawalnych marek.

Połowę centrum stanowić będzie strefa outletowa, która oparta zostanie na reorganizacji salonów części obecnych najemców oraz wprowadzeniu nowych marek. Ostatnią kondygnację zajmie strefa rozrywkowa. Do dyspozycji klientów będzie także parking z 460 miejscami.

Otwarcie obiektu w nowej odsłonie planowane jest na koniec 2019 roku.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7680

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.