Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Centra handlowe wracają do łask sieci

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2017 12:44

Centra handlowe wracają do łask sieci Quick Park

Sieci dyskontowe już jakiś czas temu zaczęły nieśmiało wchodzić do galerii handlowych. Teraz ten trend się pogłębił. Ich śladem poszli mniejsi operatorzy. Chociaż eksperci mówią, że operator spożywczy już dawno przestał przyciągać klientów do centrów handlowych, wydaje się, że sieci uważają inaczej.

Kilka dni temu, sieć Żabka zapowiedziała otwarcia sklepów w centrach handlowych. Obecnie sklepy sieci funkcjonują m.in. w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy czy Galerii Avenida w Poznaniu. W drugiej połowie czerwca Żabka otworzy swój sklep w CH Manufaktura w Łodzi.
Udział Żabki w targach ReDI, odbywających się 7-8 czerwca br. na terenie stadionu PGE Narodowy Warszawie, związany jest z ekspansją naszej sieci w centrach handlowych, a także w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu. Rozwój sieci w tym obszarze jest konsekwencją realizowanej polityki firmy, by być jak najbliżej klienta i odpowiadać na jego bieżące potrzeby - mówiła Agata Michalska, Manager ds. Ekspansji W Centrach Handlowych w firmie Żabka Polska.

Niedawno Quick Park podpisał umowę najmu z operatorem spożywczym – siecią supermarketów SPAR. SPAR Polska od 2010 roku należy do jednej z grup dystrybucyjnych - Grupy Kapitałowej Bać-Pol. Obecnie w kraju funkcjonuje ponad 240 punktów detalicznych w formatach Supermarket, Eurospar i Express. Sieć do tej pory otwierała swoje lokalizacje głównie w wolno stojących obiektach lub przy ulicach handlowych. Sieć przejęła też kilka lokalizacji po Almie.

Na ekspansję w galeriach decyduje się też Biedronka. Niedawno media donosiły, że Centrum Łopuszańska 22 to nowa nazwa Modo. Obiekt z 200 sklepami odzieżowymi i punktami usługowymi uzupełnią: Biedronka i Media Expert. Oficjalne otwarcie obiektu z nową nazwą odbędzie się 8 czerwca. Zakupy spożywcze będzie można zrobić w Biedronce lub sklepie Piotr i Paweł.
Biedronka wynajmuje obecnie powierzchnie w kilku centrach handlowych i małych parkach handlowych. Jeszcze w tym roku sieć powinna uruchomić kilka sklepów w tego typu lokalizacjach. 

Główny konkurent Biedronki czyli Lidl również jest obecny w centrach handlowych. Pod koniec bieżącego roku na placu u zbiegu ulic Kilińskiego, Focha i Alei 3 Maja w Ostrowcu Świętokrzyskim, ruszy nowa galeria handlowa. Jej operatorem został właśnie Lidl, który jeszcze do niedawna stawiał na obiekty wolno stojące w których mieścił się tylko dyskont.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • antypropaganda 2017-06-08 22:34:34

    No proszę z komentarzy zrobił się dialog pijarowski pracowników Media Expert. Czyżby firmy nie stać już było na profesjonalną kampanię reklamową? Mieszkam na południu gdzie tych sklepów jest od metra i z obserwacji to wiem, że expertami są od wciskania najdroższych modeli oraz dodatkowych ubezpieczeń. Gazetka u nich jest tylko po to, żeby ściągnąć klienta do sklepu a potem mówią że ten model jest kiepski ale oczywiście mają lepszy. Jedyny pozytyw, że jest to polska firma ale i tak lepszy jest Neonet.

  • kaligula 2017-06-08 19:15:04

    Ja też jestem za tym by ME otwierało się w Warszawie. Im więcej tym lepiej.

  • kamilek 2017-06-08 18:28:44

    Konkurencja to dla klienta rzecz jak najbardziej dobra, a ME ma po prostu dobre ceny i nareszcie nie będzie trzeba bulić za kuriera. Ja mam kilkanaście minut piechotką.

ZOBACZ WSZYSTKIE (10)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    4,03

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.