Centra Newbridge z wyższymi obrotami

Autor: pr, dlahandlu.pl 23 sierpnia 2019 09:46

W CH Czyżyny w Krakowie obroty przypadające na jednego klienta w pierwszej połowie 2019 roku, w porównaniu do pierwszej połowy 2018 roku, wzrosły o ponad 12 proc. Podobny wynik inwestor zanotował także w CH Guliwer w Łodzi. Tam również obroty przypadające na jednego klienta również wzrosły o ok. 12 proc. Powody do zadowolenia mają także sklepy obecne CH Bielawy. W okresie od stycznia do czerwca obroty per customer wzrosły w toruńskim centrum handlowym o 7,5 proc. - podaje sieć centrów handlowych Newbridge Poland.

Wszystkie trzy centra handlowe przechodzą od ponad roku gruntowną modernizację. Wdrażana jest także nowa strategia leasingu, w efekcie czego odświeżany i poszerzany jest tenant-mix. Tylko I półrocze tego roku we wszystkich trzech obiektach przyniosło aż 11 nowych umów najmu na łączną powierzchnię blisko 2,1 tys. m kw. GLA, a także 14 przedłużeń na łączną powierzchnię ponad 3,7 tys. m kw. GLA.

Oferta centrów wzbogaciła się o takie marki jak m.in. home&you, Orsay, Big Star, Pierre Cardin czy kawiarnię Nakielny. Dodatkowo w CH Bielawy otwarty został optyk Kodano, który obecny jest też w CH Czyżyny. Oferta wzbogaciła się również o lokalne brandy: Cukiernię Bartkowscy oraz Marii Styl. We wszystkich obiektach poszerzona została także oferta wysp handlowych. Wśród nowych najemców, którzy wybrali taką formę obecności w centrach Newbridge znaleźć można m.in. IQOS, Semilac czy Crazy Bubble.

- Atrakcyjna, w dodatku stale rozwijana i dopełniana oferta to dziś najmocniejsza strona naszych obiektów. Nasi klienci doceniają tenant-mix, który można znaleźć w centrach od lat. Z entuzjazmem przyjmują także nowości, co widać chociażby w obrotach najemców, którzy pojawili się w I półroczu. Rosnące wydatki i obroty to także dowód na to, że klientom podoba się nowy model oferty convenience, który tworzymy. Z jednej strony oparty jest on na popularnym operatorze spożywczym, czyli Carrefour. Z drugiej, na mocno rozwiniętej ofercie modowej, usługowej, wyposażenia wnętrz czy gastronomii - mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbridge Poland.

Ale nie tylko oferta wpływa na obroty. Także to, jak nieruchomości zmieniają swój wygląd. W CH Bielawy i CH Czyżyny wymieniono całe posadzki. Obiekty zyskały także nowe strefy wypoczynku oraz food court'y, pojawiła się także nowa mała architektura oraz biblioteczki bookcrossingowe. Dodatkowo w CH Czyżyny powstał wewnętrzny plac zabaw oraz strefa chill out przed centrum handlowym.

- Rozwijamy nasze customer experience, pokazując klientom, że centrum convenience może być miejscem nie tylko robienia szybkich zakupów, ale także spędzania czasu wolnego. Inwestujemy przy tym w otoczenie zakupowe i kolejne atrakcje dla klienta. Te działania, nastawione na długofalowy efekt, już dziś przynoszą pierwsze rezultaty. Nasi klienci chętniej spędzają swój czas w naszych centrach, chętniej zatem robią u nas zakupy, wydają także więcej w sklepach. Stopniowo wydłuża się także czas spędzany w centrach handlowych, zwłaszcza w Krakowie i Toruniu. Pojawiają się także nowe motywy wizyt, wśród nich np. odwiedzenie restauracji w porze lunchu czy skorzystanie z szerokiej oferty usługowej. To już znajduje odzwierciedlenie w obrotach, jakie dziś notują nasi najemcy - wylicza Pyrkowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,70

  • Śr

    5,46

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8020
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.