Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Chata Polska będzie inwestować w rozwój marki własnej

www.portalspozywczy.pl 31 lipca 2013 12:37

- Na pewno będziemy chcieli rozwijać markę własną. Wydaje mi się, że może być ona tą częścią biznesu, która będzie integrować całą sieć - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Sylwester Maćkowiak, prezes Grupy Mar-Ol.

Chata Polska aktualnie posiada dwie marki własne. Marka "Dobra nasza" posiada 145 indeksów, a obok niej w sieci dostępna jest jeszcze druga, mała marka własna o nazwie "Spiżarnia chaty". - "Dobra nasza" notuje dwucyfrowy wzrost rok do roku, jeżeli chodzi o liczbę indeksów. Będziemy chcieli proponować franczyzobiorcom i konsumentom produkty z segmentu ekonomicznego - informuje Maćkowiak. Jak tłumaczy, "Dobra nasza" ma być marką pierwszocenową, zabezpieczającą Chatę Polską np. w walce z dyskontami.

Jaki udział w obrotach ma "Dobra nasza"? - Jeszcze relatywnie niski, dlatego że była wprowadzona i pozycjonowana jako marka środka niejako. Ona była w indeksie troszeczkę poniżej liderów rynkowych. Jakość "Dobrej naszej" zawsze była wysoka, a co za tym idzie, nie mogła być marką pierwszocenową - mówi prezes Mar-Olu. Zapowiada przy tym, że aktualnie poprzez renegocjacje z dostawcami trwają starania o przejście na pozycję pierwszocenową oraz tłumaczy, że ważne przy tym będzie utrzymanie jakości.

- Średnio w miesiącu sklepu Chaty Polskiej odwiedzają 3 mln klientów. Ze względu na strategię budowania sieci silnie regionalnej bardzo ważne jest dla nas wsparcie w zakresie zarządzania kategoriami, ze szczególnym uwzględnieniem produktów świeżych oraz wspomniany rozwój marki własnej - podsumowuje Maćkowiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • s 2013-08-01 09:34:35

    oby wpadli na to, że markę własną muszą wprowadzać ludzie, którzy się na tym znają. inaczej ich projekt skończy jak marki własne Bomi, czy Emperii, o śmieszniejszych efemerydach nie wspominając

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.