Chce się Ż - nowa kampania Żywca

Autor: pr 23 grudnia 2015 09:51

O polskim apetycie na życie, ciągłym nienasyceniu i chęci próbowania wciąż czegoś nowego opowiada nowa kampania Żywca pt. „Chce się Ż”. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który od 24 grudnia emitowany jest we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Kampania „Chce się Ż” jest kontynuacją pozycjonowania Żywca w kontekście polskiego apetytu na życie. Oparta jest na idei kreatywnej, w której litera „ż” ma podwójne znaczenie: odnosi się do marki Żywiec i do życia. „Ż” w kolorze czerwonym jest kluczowym, wyróżnialnym elementem nowej komunikacji i staje się symbolem wszystkich spragnionych życia ludzi. 

W nowej kampanii w charakterystyczny dla siebie, lekki i inteligentny sposób Żywiec pokazuje swoje rozumienie apetytu na życie i chce zarażać nim Polaków.
Spot ma charakter manifestu marki i składa się z pojedynczych scen, ukazujących różne emanacje nienasycenia życiem. W telewizji spot emitowany jest w wersji 45- i 30-sekundowej, a w kinie w wersji 60”. Równolegle z nowym spotem startuje szeroka kampania w prasie, digitalu, social mediach.

Kampanię dla marki Żywiec stworzyła agencja Ogilvy&Mather Advertising. Ogilvy odpowiada za strategię i kreację kampanii. Za obsługę marki w zakresie digital odpowiada agencja Gong, BTL agencja Just, działania PR – ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił MediaVest.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,04

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8034

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551950

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.